7 Nis 2016

Aliexpress Alışverişim 2

Evet aliexpress ten bu 2.alışverişim oldu. İlk alışverişimide bloğa da yazmışım (TIK TIK) 2 adet sandalet almıştım. Fuşya çiçekli sandaleti küçük hanıma beğendirip bir türlü giydiremedim ve o ürünü bir instagram takipçime hediye ettim ama jel olanı havuz başında yaz boyunca giydi ve hiç bir şey olmadı.
aliexpress sandalet

Bu sefer ki alışverişim de yine yazın havuz başında gezerken kaymasın diye sandalet aldım. Bu sandaleti instagram butiklerin de gördüm ve çok beğendim fiyatı 75tl idi. Ben ise inanmayacaksınız ama 16tl ye aldım. Kargo ücreti de yok. Kore malı gayette esnek ve kullanışlı bir ürün. Satıcı uyardı ve 1 numara büyük aldım. Hatta satıcı linkini veriyorum merak edenler inceleyebilir.
Satıcı: aliexpress.com/store

Birde güneş gözlüğü aldım. Bu gözlükleri de instagram da bir çok çocukta görmüş olabilirsiniz. Bu gözlüğü de sorduğum da 55tl fiyat verdiler. Ve ben aynı gözlüğü 8,8tl ye aldım. UV koruması da var. Çok da sağlam. Tabii ki aksesuar olarak kullanmak için aldım. Yoksa sürekli gözüne takarak çocuğun gözlerini bozmaya niyetim yok zaten istesem de uzun süre takmaz ;) O yüzden panik yok :)
Satıcı: aliexpress.com/store

İki ürünü çok uygun fiyata getirtmiş oldum. 20 gün içinde ptt ile geldi. 2 ürün içinde kargo ücreti ödemedim. Sandalet, ayakkabı gibi ürünler de çocuğunuzun Türkiye deki ayak numarasını baz almamak gerekiyor. Ürünlerin altında ayak ölçülerine göre seçenekler var. Çocuğunuzun ayak tabanını ölçerek numara belirlerseniz büyük ya da küçük gelme gibi bir sorununuz olmaz.


çocuk sandaletleri, aliexpress





Bir de bu botlar var. Hangi ara aldığımı resmen hatırlamıyorum numarasını büyük almışım seneye giysin diye hala iş yerim de duruyor :) tabanı kauçuk ve çok esnek. İçi yün gibi tüylü. Çin malı değil zaten bayağı da kaliteli duruyor. Seneye umarım olur tabii oda ayrı bir konu :) Bu arada 2 değil 3.alışverişim olmuş demek ki :)








 Kıyafet hiç almadım ama kostüm alan arkadaşlarım var onlarda çok memnun kaldılar. Bu siteden alışveriş yaparken önemli olan satıcı yorumlarına bakmak. Mutlaka fotoğraflarla birlikte geri dönüş yapan müşteriler de oluyor. Bunlar benim çok işime yaradı. Hatta bende ürünlerin fotoğraflarını çekip yorum kısmın da başkaları da görsün diye paylaştım.

Bu iş instagram da ticaret kapısına dönüşmüş. 10 tl ye getirilen ürünler ( hemde kargo ücretsiz) sosyal ağlar da 50-60tl den aşağı satılmıyor. Bayağı karlı bir iş ama kusura bakmasınlar ben o kadar paralar dökemem ;)

Not: Yağız için özellikle aliexpress ten bir şey almıyorum. Çünkü Yağız aktif olarak her ürünü kullanıyor. Ona daha kaliteli ve daha görerek ikna olduğum ürünleri alıyorum. Yani Ela ya alınan biraz süs biraz aksesuar gibi olmuş oluyor. Örneğin Ela bu ayakkabıları tam büyüme evresinde olduğu için uzun süre giyemez.

Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yanıtlarım.

Sevgiler,
İnstagram : @gulsahonen
Snapchat:  gulsahonen
Facebook : Annelikdunyam






25 yorum:

  1. Can da akla gelebilecek her türlü abudik gubidik şeyleri almakta oradan :) Elektronik çakmak, boyunluk, motosiklet ceketi, minik elektronik şeyler, titanyum kemer tokası ( havaalanında ötmemek için) falan. Güzel bir site. Uygun fiyatlı, geniş ürün yelpazeli ve güvenli de işin en ilginci :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçektenmi :) ben hiç öyle şeylere bakmamıştım kendime göre de birşeyler bakayım bari :)

      Sil
  2. Güle güle kullansın Elacık :) Ben ve eşim aliexpress'ten alışveriş yapıyoruz. Hatta beğendiğim bir ürünün değişik fiyatlarda bir çok yerde satışı oluyor, o yüzden fiyat taraması yapmak önemli. Bir defa bir talihsizlik yaşadık. O da 3 tane telefon kılıfı almıştım. İkisi geldi ama biri gelmedi. Defalarca satıcı ile yazıştık, arada böyle oluyor ürün sevkiyat esnasında kaybolabiliyor dedi. Ya yeniden gönderin ya da ücretini iade edin o zaman dedim. Ücreti iade ettiğini söyledi, sistem iade etmiş güya ama ne gelen var ne giden. 13 dolara almıştım o kılıfı. Üstüne su içtik gibi bir şey. Ama genel anlamda aliexpressten memnunum. Dediğin gibi satıcı yorumları ve puanları çok önemli. Ne sorarsanız sorun mutlaka geri dönüş yapıyorlar. Naçizane tavsiyem Aliexpressten bir ürün alıyorsanız, siparişin kaybolması durumunu göze alarak, ödediğiniz parayı gözden çıkaracak bir fiyata alın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yüzden ben genelde 15 doları geçen hiçbisey almıyorum en azından yanan paraya üzülmemiş olurum :) aslında ürünü teslim alıp onay vermediğin sürece para onların hesabına geçmiyor diye biliyorum

      Sil
    2. Biz de öyle biliyorduk ama kredi kartı ekstremizde çekilmiş gözüküyor. Dikkat etmek lazım.

      Sil
  3. Aliexpresssden bizde alışveriş yapıyoruz, ilkinde terettüt etmiştik,ama memnun kaldik. Kiyafet icin beden ölçülerinin yaziyor olmasi çok iyi. Hem dediğiniz gibi uygun fiyatlar.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullansın elacık. bizim işyerinde aliexpressten alışveriş yapanlar var memnunlar. ptt arada bir sorun çıkarabiliyor bazı ürünlerde. ben henüz yapmadım hiç. keşke kozmetik parfüm izni olsa onlar yasak :/

    YanıtlaSil
  5. Ben de sıklıkla aliexpressten alışveriş yapıyorum. Yüzde 90 sorunsuz oldu siparişlerim. Bir kez ise kargoda kayboldu ama para iadem oldu aynı hafta içerisinde. Çin malı deyince kalitesiz, zararlı izlenimi oluşuyor, bazı ürünler için tabi doğrudur ama aliexpresste iyi kalitede ürün de oldukça fazla. DÜnya devi markaların ürünleri bile artık Çin'de üretiliyor. Zaten dediğiniz gibi ürün fiyatından ve yorumlardan anlıyorsunuz. Eğer 0,5 dolara bir ayakkabı alıyorsanız düşünmek lazım. Ederi 5 dolarsa vardır bir bit yeniği. Kozmetik ve garantisi gerekebilecek bir ürün değilse ve dediğiniz gibi yolda kaybolursa üzüleceğim fiyatta değilse alıyorum ben, benim ürünlerden hemen bozulan, kopan da olmadı, hala kullanıyorum hepsini.

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın. :) Bende Aliexpress, Alibaba sitelerini kullanıyorum. 2 ay bekleme süresi ve bir prüz dışında herhangi bir şeye rastlamadım. :))

    YanıtlaSil
  7. Ürünler piyasadan hayli ucuza gelmiş. Güle güle kullansın minik..

    YanıtlaSil
  8. Ben de bazen alışveriş yapıyorum , daha çok mutfakla ilgili. Ela güle güle iyi günlerde giyinsin.

    YanıtlaSil
  9. Bu siteleri hiç bilmiyordum. Arada bakayım ben de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Aliexpresse bir kaç kez niyetlendim ama hep süs eşya olduğu için kırılır dedim vazgeçtim memnun kalan çok kişi var :) güle güle giyinsin Ela :))

    YanıtlaSil
  11. Hiç denemedim bu siteden alışveriş yapmayı. Ama aradaki farkı görünce yapmamak için zor duruyorum. İade olmuyor sanırım. Doğru mu?

    YanıtlaSil
  12. Çok duyuyorum ama bende alışveriş yapmadım...
    Siteyi ziyaretim çok oluyor ne var ne yok diye kurcalıyorum arada:) Ela da güle güle giysin:)

    YanıtlaSil
  13. Bu siteyi seviyorum ben. Bizim de birkaç tane çok ekonomik alışverişimiz oldu. Üstelik çabuk da geliyor

    YanıtlaSil
  14. Bugün okuduğum 2. aliexpress yazısı. Sanırım ben de miniğim için birşeyler bakıcam. Cesaretlendim sayenizde :)
    Güle güle kullansın minik şeker :)

    YanıtlaSil
  15. Aman aman Ela'ya ne güzel şeyler alınmış öyle. Güle güle kullanın canım. Ali Express ten henüz hiç alışveriş yapmadım ama düşünüyorum bu yazı üzerine güvenim de arttı.

    YanıtlaSil
  16. Pembiş terlik ve bot çok güzel, hele pembe olan çocuk olsam aklım kalırdı:))))çocukken güzel ayakkabılar insana çok hoş geliyor:) güle güle giysinler şimdiden canım.

    YanıtlaSil
  17. Biz de Aliexpress ten alışveriş yapanlardanız. Genel anlamda memnun olsam da ocak ayında siparişini verdiğimiz uzaktan kumandalı helikopter hala ortada yok. Bazı ürünlerin gelmesi 2 ay zaman aldı. Bir sorun da gelen kargoyu bina girişine bırakıyorlar yani imza yok hiç bişey yok. Birisi alıp gitse? Bu durum için ne yapılabilir bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  18. ben o siteden henüz bir şey alamadım hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  19. ama botlar süper şirinmiş.. aynı gözlüğün büyük versiyonunu ben de aldım bu yaz plajda takmayı düşünüyorum :-)))

    YanıtlaSil
  20. Ne cici seyler güle güle giysin prenses hanim.

    YanıtlaSil
  21. Çok kaliteli ve hoş görünüyorular.Güle güle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  22. Güzel günlerde kullanın hep birlikte (:

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe