27 Nis 2016

Onyüzmilyonoje Blogger Şenliği Sponsorları

17 Nisan Bursa Crowne Plaza da gerçekleşen onyüzmilyonoje ile bursa blogger şenliği yankıları hala devam ederken bende sponsorları yazmak istiyorum. Özellikle bir süre bekledim çünkü çoğu ürünü özellikle deneyip yorumlamak boynumun borcu gibi hissettim. Güzellik bloglarının işi haylice zormuş onu da bir kez daha anladım :)

Elite Cosmetic ve Catherine Arley in gönderdikleri bu bir çanta dolusu güzellik için çok teşekkür ederim. Hepsini açtım kullanıyorum desem yalan olmaz.
solenne
Beray Kozmetik e bu güzel Solenne ürünleri içince ayrıca teşekkür ederim. Ayak topuk kremini annem kaptı daha önce el kremini kullanmıştık kalitesini oradan biliyoruz ;) Susuz manikür setini henüz denemedim merak ediyorum ve bir de oje kurutucu çıktı ilk defa denedim gayet kullanışlı bir ürün.

Fixliner göndermiş olduğu kaş boyama ve eyeliner işini kolaylaştıran bu ürünlerini daha o gece denedim. Eyeliner çekmeyi çok da iyi beceremeyen bana büyük jest oldu. 


Skincode bu ürünlerini kullanmadan önce instagram hesaplarından iletişime geçip yaş aralığını falan sordum. Detaylı bir şekilde her soruma cevap verdiler. Özellikle kapsüllerin ciltte ki etkisi inanılmaz diyebilirim. Bu ürünler için teşekkür ederim. Bitmek üzere ve yenisini sipariş vereceğim. Dermokozmetiğe dönmeye çalıştığım şu günlerde tanıştığım güzel bir marka oldu.

Uriage göndermiş olduğu termal spreyi ise çantama attım bile gün içinde kuruyan cildime sıkıyorum. 


 Otaci Bitkisel ürünlerini daha önce de denemiştim. Bu sefer şampuanı anneme kaptırdım.   

Farmasi ürünlerini kullanıpta memnun kalmayanı şimdiye kadar hiç duymadım. Markanın insanlar üzerinde bıraktıkları imajları da çok güzel. Gönderdikleri ürünlerin bir çoğunu zaten kendim de alıp kullanıyorum özellikle maskesi ısrarla denemenizi tavsiye ederim.

Forte İletisim e ayrıca teşekkür ederim. Zaten hali hazırda kullandığım bir ürünün yedeği gelmiş oldu inanılmaz sevindim ;) Le Petıt Marseiliais in tüm duş jellerini denemişliğim var.

Evet gelelim konu mankenine :) bütün ürünlere hepsi benim diye saldırmış olsa da Ogobongo göndermiş olduğu bu çorapları elinden alamadım. Siteyi inceledim eğlenceli çocuk çorapları da varmış Ela ya almak şart oldu :)

Ekoz Kozmetik vanilyalı ortam kokusu göndermiş. Direk koltukların üzerine sıktım. Eşim de aracın da kullanıyor. Gerçekten özellikle sinmiş pis sigara (içmeyin Allah aşkına) kokularını gidermede birebir. 

Günün anlam ve önemine çok uygun olan bu kupa ise Fruit Flowers den ;) işyerim de kullanıyorum.

İnstadudak dan gelen bu ürünü elime aldım anlamaya çalışıyorum benim bu cadı aldı eline bu böyle kullanıyor dedi ve ben şok :) Nerede gördün, nereden biliyorsun arkadaş dudaklarını şişiriyormuş bayağı açıkladı yani aklıma geldikçe gülüyorum. Bu arada gerçekten işe yarıyor bizzat denendi :))

Mrandmrspopcorn dan da Çedar peynirli pop corn geldi Allah tan 2 tane alıp tadına bakabildim. İki canavar kavga ve gürültü ile 5 dk bitirdiler. 


Thalia markasıyla da sunum yapan Funda Hanım sayesinde tanıştım. Ürün içerikleri çok güzel ve her katılımcı blogger arkadaşımın saç tipine göre paket hazırladıkları için ayrıca teşekkür ederim. Şampuanı özellikle kullanmaya başladım yorumlarımı özelden kendilerine de ileteceğim. 


Ve ve Watsons kadınların en sevdiği mağaza :) Rimmel markasının çok güzel ürünlerini göndermiş. İnsta Flawless her sabah kullanıyor üzerine de pudra geçiyorum gayet memnunum. Rujun rengide süper. Ojenin rengine gelince o köşede ki minik bir parmak var ordan bakabilirsiniz :)

Ojelik nail art ürünlerinden göndermiş ben beceremem, yapamam dedim baştan ama uygulaması çok kolay en kısa sürede özenle yapacağım.

 Ve Mediwell Ela'ya ( Ela öyle sanıyor :) ) miss gibi kokan dudak kremlerinden yollamış. Ciddi söylüyorum hepsini çantasına doldurmuş. Sadece bugün insafa geldi ve kivilisini bana verdi koklamaktan zor sürdüm. Ama en çok itiraf edeyim manikür setine sevindim.

Evet bir etkinlik daha bitti. Çok güzel ürünlerle ve çok güzel blogger arkadaşlarla tanıştığım için çok memnunum. Tekrar Onyuzmilyonoje Gülşah'a teşekkür ederim. Emeklerine sağlık.

Sevgiler...











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 yorum:

  1. Ay manken çok tatlı :)))
    O mısırları bizim evde de oğlanlar patlattılar! Fakat çok lezzetliymiş, bu ara yeniden sipariş vereyim diyorum :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Ooo Gülşahcım maşallah resmen hediye yağmuruna tutmuşlar sizi ne güzel bloggerlarla buluşmak büyük keyif.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş etkinliğiniz. Tebrikler...

    YanıtlaSil
  4. Hepsini Ela'ya ver annesi :)) Yaa yerim ben onu <3 <3 <3
    Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :-)) evet hepsi de Ela'ya gelmiş bence de :-))

    YanıtlaSil
  6. Ay ne güsel etkinlikmiş buuu :)))) Güle güle kullanın hepsini ana kız siz :))

    YanıtlaSil
  7. Hepsini keyifle kullan:)))

    YanıtlaSil
  8. ahaha nereden biliyor bıdıka bakkk :) annesi pek süslü olacak bu kız bak demedi deme:)
    güle güle kullan canım. sponsorlar da iyiymiş baya. ben de daha dün marseillas portakal çiçekli den aldım ;)
    ela'ya geldi tabisi annesi aaaa :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe