18 Nis 2016

Bursa Blogger Şenliği

Pazar günü Sevgili adaşım Gülşah (www.onyuzmilyonoje.com) ın hazırlamış olduğu blogger şenliği etkinliğine katıldım. Etkinlik bizim Bursa nın en güzel otellerinden biri olan Crowne Plaza daydı. Merkezde olması ve yakının da alışveriş merkezinin bulunması da çocukları babayla oraya bırakıp etkinliğe gelmem de büyük avantaj oldu ;)

Ortam çok güzeldi özellikle masa süslemesine hepimiz hayran kaldık. Kraliçe organizasyonun ellerine sağlık demeden geçemeyeceğim. İnstagram da @kraliceorganizasyon olarak sayfaları var. Yaptıkları güzel organizasyonları inceleyebilirsiniz.
bursalı bloggerlar

Ve güzel pastamızın mimarı www.evdekurabiyecupcake.com. Kendisiyle aynı masadaydık Bursa da yaşadığını öğrenince daha bir sevindim. Ela'nın doğum günü pastası için bayağı araştırmış ve denk getirememiştim. Tanıştığımız iyi oldu. Sıkça görüşeceğimize eminim ;)
etkinlik pastası
Fotoğrafı Aycan'dan çaldım :)
Ve bu güzel ortam haricinde bloğuma yorumlar yapan, sosyal ağlarda sıkça yazıştığımız bir çok blogger arkadaşımla orada tanışmış olmak çok keyifliydi. Herkes Ela'yı sordu sanırım bir sonra ki etkinliklere Ela ile katılacağım. Kabul etmek gerek benim bloğun sahibi benden çok Ela :)

Ben sohbeti erken kesip biraz erken kalkmak zorunda kaldım. Ama aklım ne yalan söyleyim kızlar da kaldı. Ela durmuyor diye eşim sık sık aradığı için özellikle uzaktan gelenlerle fotoğraf çekinip kaçtım. Çıkarken Sibel (www.sosyalmedyakafe.com) güzel bir blog tasarımı çekilişi başlatıyordu kazanan arkadaşı da buradan tebrik ederim. Blog tasarımına Sibel'in elleri değeceği için çok şanslı ;)
Bursalı bloggerlar

Şimdilik bu kadar detay yeter katılan bir sürü sponsor firma vardı. Ela ürünleri sahiplendi bile elinden kurtarıp denediğim de bir de sponsor yazısı yazacağım.

Herkese kucak dolusu sevgiler,

Katılan blogger arkadaşlarım;

www.onyuzmilyonoje.com
www.makyajkelebegi.com
www.hayatimakyajla.com
www.gulsahonen.com
www.audreyinsekerleri.blogspot.com
www.gokkusagininustunde.com
www.asortik.blogspot.com.tr
www.makyajodasi.net
www.birbuketkozmetik.com
www.instagram.com/benimelim
www.ojelerforatumblr.com
www.fatmaardali.com
www.gamzecelikdemir.com
hwww.aycanhayatadair.com
www.modalizaa.com
www.makyajinkimyasi.blogspot.com.tr
www.nypdsena.blogspot.com.tr
www.gulumseyuzume.blogspot.co.uk
www.asimetriklog.blogspot.com
www.sosyalmedyakafe.com
www.benimdunyamdaben.blogspot.com.tr
www.makyajkadini.blogspot.com.tr
www.nailartinwonderland.blogspot.com.tr
www.makyajveotesi.blogspot.com.tr
www.divadonnabella.com
www.fulyakucukaksoy.com/
www.kubrasayin.com
www.benrujumvealligim.blogspot.com.tr
www.mavilavantaa.tumblr.com
www.betuldiyorki.blogspot.co.uk
www.instagram.com/ceymakeup

27 yorum:

  1. Güzel bir etkinliğe benziyor. Bu tür etkinlikler çok olsun daha çok tanışma, kaynaşma fırsatları doğsun istiyorum ben de. Her zaman birbirimizi desteklemeliyiz bu konuda. Sen de pek şıksın Gülşah'çığım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım inşallah seninlede bir gün tanışmak kısmet olurr ;)

      Sil
  2. Harika bir etkinlik oldu.Seninle tekrar görüştüğümüz için çok mutlu oldum canım :)Etkinliği düzenleyen onyüzmilyonoje Gülşah'a ve emeği geçen herkese çok teşekkürler :)
    Responsive blog tasarım çekilişimi kazanan arkadaşı ben de tebrik ediyorum tekrar :) Darısı başına diyorum diğer çekilişlerde ;)
    Herkese kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok mutlu oldum canım en kısa sürede tekrar görüşürüz inşallahh ;)

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik olmuş.Hazırlayan ve katılan bütün blogeger arkadaşları tebrik ediyorum. Hepiniz çok tatlı görünüyorsunuz.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir etkinlik olmuş, fotoğraflara bayıldım, aldığın ürünleri de güle güle kullan canım, (Ela'dan fırsat kalırsa:))))sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablacım valla Ela nın elinden zorla alıp foto çekiyorum hepsi benim diyor :)

      Sil
  5. Sosyal medyada takip ettiğim enerji dolu bir organizasyondu. Gülşah'ın emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende gelebilseydin şahane olacaktı;) inşallah başka sefere denk gelebiliriz

      Sil
  6. neyse ki bu etkinlikler oluyor da bir araya geliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru valla aynı şehirde olmamıza rağmen anca böyle denk gelebiliyoruz :))

      Sil
  7. Çok güzel bir gün olmuş, güzlerdeki gülücüklerden belli:)))

    YanıtlaSil
  8. Ortam çok güzelmiş gerçekten. Katılım da yoğun olmuş ne iyi :)

    YanıtlaSil
  9. tanıştığımıza çok sevindim :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bende bende tekrar görüşürüz inşallahhh

      Sil
  10. harikasınız bayanlar:) bu etkinliklere bayılıyorum ben. izmirde olsa hemen gideceğim :) ela hanımı da artık etkinliklere katılacak ha süper , öperim o bıdığı
    bu arada gülşahcım blogunun yapısıyla ilgili bir yorumda bulunacağım. sayfa çok geniş açılıyor ve çok büyük , alttaki bardan sağa kayarak okuyorum. blogunun total genişliğini biraz küçültebilme şansın var mı? blogun çok güzel sakın yanlış anlama sadece boyut problemi var , herşey çok büyük . benim ekran laptop ekranı orta boy. sevgiler cnm . <3<3<3

    YanıtlaSil
  11. pardon ya ben buradan ayarladım bir tek senin blogda bu sorun oluyordu. hayret. neyse dikkate alma canım , şayet yine kayma birşey olursa haber veririm öperim kocaman <3<3<3

    YanıtlaSil
  12. İlk etkinliğimde ve katılan herkes, ortam çok güzeldi :) Gülşah hanım bizzat tanışma fırsatı bulamadık sizinle inş bir dahaki buluşmada denk geliriz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Hepiniz çok güzelsiniz :) kizlar böyle oluyor bizde de var bi bilmis :) organizasyonu ve pastayi çok begendim.

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel bir blogger dayanışması olmuş tebrik ederim. Resimler de zaten bu güzel blogger dayanışmasını ifade etmiş

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel olmuş, hepiniz çok güzelsiniz :))

    YanıtlaSil
  16. Rengarenk balonlar ve tanıştığım onca güzel insanla iyi ki geldim dediğim günlerden biriydi.Tanıştığımıza çok sevindim :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe