15 Nis 2016

Lösemili Çocuklar için..



Büyüklerimizden "ettiğin yardımı ulu orta söyleme" ya da "bir elin verdiğini diğer elin duymasın" "yapılan iyilik söylenmez" gibi sözler mutlaka duymuşsunuzdur.

Bizde böyle büyüyerek yardım edip söylemeye utanan bir nesil olduk. Ben çoğu zaman benimde yardım ettiğim ortalığa dökülecek diye ihtiyacı olan kişiyi duyurmaya bile çekiniyorum. Hoş artık eskisi gibi yardımlaşmalar kalmadı çünkü insanlara yardım etmeye bile güvenemeyeceğiz bir dönemde yaşıyoruz. Ama ben yılmıyorum. Biliyorum ki hala kalpleri güzel insanlar var. 

Bu güzel insanlardan biriyle geçen gün Dilek'in bloğu olan dilekce54 de okuduğum yazı sayesinde tanıştım. Alev Hnm ve 4 arkadaşı Lösemili çocuklar için pijama ve oyuncak topluyorlar. Bizde iş yerinde bir kaç arkadaş toplanıp Alev Hanımı bizde katkıda bulunmak istiyoruz diyerek aradık. Güzelde sohbet ettik bu sıra 23 Nisan da lösemili çocuklar için verecekleri parti hazırlığındalar. Pijama ve oyuncak topluyorlar. Çok bahsetmiyor ama bence 23 Nisan partisi için paraya da ihtiyaçları var.

Kısaca çocuklar için çok güzel işler yapıyorlar. 
Facebook sayfaları ;Lösemili Çocuklar İçin El Ele Gönül Gönüle Hadi Hep Birlikte
Mail adres: alevyavuzz@gmail.com

Lütfen Alev Hanım a ulaşın belki bir nebze katkınız olur. Belki ufacık bir çocuğunun yüzünü güldürürsünüz.

Not: Böyle zorla yardım ister gibi yazılar yazmayı sevmiyorum. Ama biliyorum ki beni okuyanlar arasında bolca anneler ve kalbi temiz bir sürü insanlar var. Ve konu çocuklar olunca kendimi onların anneleri yerine koyarak sizden yardım istiyorum.

Umarım birilerinin kalbine dokunabiliriz.

Bu arada blogger arkadaşım Dilek'in de facebook da sayfası varmış. Çok çok hoşuma gitti gurur duydum. Ne mutlu ki kendini bu işlere adayan arkadaşlarımız da var.
Facebook adres: Bir Kardeş Seç

Sevgiler,




10 yorum:

  1. Çocuklara yardım eden herkesi sevgiyle kucaklıyorum ben. Aylarca hastanede kalmak zorunda kalan çocuklar için bu tür moral partileri çok önemli.

    YanıtlaSil
  2. HİÇDE ZORLA YARDIM İSTEMİYORSUNUZ ÖYLE DÜŞÜNMEYİN SİZİN YAZDIĞINIZ SAYENİZDE BİZLERİNDE HABERİ OLUYOR

    YanıtlaSil
  3. Öyle güzel düşünceler ki bunlar (:

    YanıtlaSil
  4. yazmasaydınız bu harika organizasyondan nasıl haberdar olacaktık. İyi ki iyi insanlar var

    YanıtlaSil
  5. Harikasınız canım tüm şehirler de köseve ve benzeri kuruluşlara destek veren gençler var hepsine selam olsun kalplerine kocaman öpücükler yolluyorum.
    Ben zaman zaman İzmir de mutlu olalım derneğine(ege üniversitesi ve behçet uz çocuk hastahanelerin de onkoloji bölümün de çocuklarla harika vakit geçiriyorlar )ulaşmaya gayret ediyorum. güzel insanlar çok Gülşahcım ama görüntü kirliliği yaratanlar bir çekilse ortalıkdan hepsini göreceğiz
    Biz güzel bir milletiz ve öyle de kalacağız inş.

    YanıtlaSil
  6. güzel bir organizasyon imiş

    YanıtlaSil
  7. Hemen bende destekliyorum <3

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bu tarz etkinlikler seninde burada yayınlıyor olman bu güzel işlere katkın olması demek.

    YanıtlaSil
  9. Benim Facebook hesabim yok ama yardimci olmayi cok isterim.

    Benim gecen haftaki nostaljik pazartesi yazimi okuduysan (ki okudun, biliyorum):) , bu konularda nekadar hassas oldugumu da anlamissindir.
    Benim de aslinda paylasmak istedigim cok güzel, cok duygusal hikayelerim var daha ona benzer ama ayni senin gibiyim ben de, yanlis anlasilir, sanki "bakin ben nekadar iyiliksever bir insanim" diyorum sanacaklar diye anlatmak istemem hic.
    Aslinda öyle düsünülmese keske... Bu hikayeler insanin yüregine dokunuyor okurken, insani düsündürüyor, bazi seyleri hatirlatiyor ve tesvik ediyor bana göre. Okurken bile mutlu olyuor insan, umutlu oluyor...

    Hassasiyetin icin cok tesekkürler. Allah yardimcisi olsun tüm ihtiyaci olan insanlarin.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir proje bu
    Bence artik ne kadar duyurulursa o kadar iyi.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe