16 Kas 2016

Aktivite Kutuları

aktivite kutuları

Aktivite kutuları özellikle 3 yaş itibariyle annelerin kurtarıcısı olan etkinliklerin bir kutu içerisine toplanmış halidir.

Bizim tercihimiz Pakolino Aktivite Kutuları oldu. 12 aylık üyeliğimizin olduğunu bilen çocuklar her ay merakla bu kutuların eve gelmesini bekliyorlar. Pakolino kutularının içerisinde etkinlikler ayın temasına göre belirleniyor ve 3 ayrı kese kağıdı içerisine etkinlik malzemeleri konuluyor. Genelde her gün bir etkinliği yapıyor olsak da eğer kutu elimize hafta sonu geçmiş ise oturup 3 etkinliği de arka arkaya yapıyorlar.

Pakolino kutularının en sevdiğim yanı ise; 3-7 yaş aralığı diye belirtmiş olsalar da 10 yaşındaki Yağız'ın ve benimde ilgimi çekebilecek etkinliklere yer veriyor olmaları. Böyle olunca kimse sıkılmadan oturup Ela ile bu etkinlikleri çok rahat yapabiliyor.


Önceleri zorlanan Ela bile zamanla el becerisi kazandı ve tüm etkinlikleri kimseden yardım almadan yapmaya başladı.

Ela kreşe gidiyor tüm gün orada etkinlik yapıyor diye evde etkinliklerimiz bitmedi. Çünkü küçük hanım sıkılıyor. Bu sefer eline makası ve boya kalemlerini alıp gündüz okulda öğrendiği ne varsa evde eşyalara zarar verecek şekilde uygulamaya çalışıyor. Terzi yamağı gibi makas hep elinde en son Yağız'ın önemli bir ödev evrağını kesince ortalık karıştı. Bu yüzden aktivite kutuları bizim evde daha bir önemli hale geldi. Tabii tek başına aktivite kutuları da yetmiyor. Gündüz çıktı aldığım etkinlikler, boyama kitapları gibi bir sürü çözümler arıyorum. Ela için ne kadar onu evde meşgul edecek malzeme bulursak o kadar şanslıyız :)

Yeri geliyor Pakolino kutularının içindeki gibi bende dışarıya çıkarken ayrı ayrı poşetlere etkinlikler hazırlıyorum. Gittiğimiz yerde kimseyi huzursuz etmeden sessizce elindekileri yapması bizim için büyük avantaj ;)

Geçtiğimiz gün ev ortamına bir arkadaşa Ela ile oturmaya gittik. Gittiğimiz yerde çocuklar olduğu için ben yanıma etkinlik için hiçbir şey almadım. Bir ara bir baktım Ela'nın elinde kendi makası var. Meğer ben görmeden makasını çantasına koymuş fakat prensesimiz makasın yanına kağıt koymayı unuttuğu için çantada bulduğu tişörtü kesmeye hazırlanırken bana yakalandı. Neyse ki gittiğimiz yerdeki insanların eşyalarını kesmeye kalkmamış diye şükrederek oturup konuştum umarım işe yaramıştır.

Bu sebepten benim terzi yamaklığına aday kızıma sürekli bir etkinlik bulma zorunluluğum var. El becerilerinin gelişmesi de başka bir artımız oluyor.

Sizlerde de böyle bir sıkıntı varsa aktivite kutuları hayat kurtarıcı oluyor denemenizi tavsiye ederim. Biz pakolino aktivite kutuları ile bu sorunumuzu çözdük dilerseniz sizler diğer markalarında aktivite kutularına göz atabilirsiniz.

NOT: Özelden bir kaç arkadaşım bu konu hakkında soru sormuştu umarım yardımcı olabilmişimdir.
Diğer Pakolino yazım için buraya tıklayabilirsiniz.➦➨➨ AKTİVİTE KUTULARI

Sevgiler,






12 yorum:

  1. Faydalı ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hahaha, ama annesi kâğıdı yoksa boş boş otursun mu çocuk :)

    YanıtlaSil
  3. ah keşke oğlum küçükken de olsaydı bu kadar alternatif çok sınırlıydı ne yazık ki ne uyduracağımı şaşırırdım..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş bu. Yeğenime alabilirim sanırım. Bizim küçük hanım da ne zaman evde kalsak hep acayip sıkılıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Anneler için cidden kurtarıcı fikirler. Benimkiler küçükken de var mıydı bilemiyorum. Ama Deniz hala elimde kağıt bant sürekli kendine oyuncak icat eder...

    YanıtlaSil
  6. Ne güzelmiş bu aktivite kutuları :)

    YanıtlaSil
  7. Valla bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler.Tadını çıkarsınlar aktivitelerin :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzelmiş. Çocuklar küçükken ben uydururdum aktivite, beraber yapardık :))

    YanıtlaSil
  9. Way ve nekadar çok şey çıktı. Bizde küçükken kendimiz uydururduk birşeyler :))

    YanıtlaSil
  10. Çok güzelmis gerçekten de.

    YanıtlaSil
  11. Bunlar pek datlii. Coxuklar icin harikadr eminimm

    YanıtlaSil
  12. Biz de evde çocuklarla yapılabilecek masrafsız etkinlikler konularını araştırıyoruz. Malum devir tasarruf devri :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe