4 Kas 2016

Neotempo’dan Güzel Bir Sürpriz Susan Miller Aylık Burç Yorumları



 İnternette sörf yaparak yeni siteler keşfetmeye bayılıyorum. Düzenli olarak takip ettiğim sitelerin yanı sıra yenileriyle tanışmak ve kaliteli içerikler okumak çok hoşuma gidiyor. Hele bir de sitenin içerisinde zevkime uygun çok sayıda kategori bulunuyorsa kısa sürede favorilerim arasında yer alıyor. Neotempo bu alanda en son keşfim oldu. İçerisinde haberlerden fotoğraflara, testlerden popüler içeriklere kadar çok sayıda kategori bulunuyor. Ancak tam bir astroloji bağımlısı olarak sitenin beni tam anlamıyla kendine bağlayan tarafı kesinlikle burç yorumları bölümü oldu.

 Neotempo’nun burç bölümünde beni en çok mutlu eden taraf burada Susan Miller tarafından yapılan aylık burç yorumlarının bulunması oldu. Astrolojiye ilgi duyan herkes bilir ki Susan Miller burç yorumları alanının bir numaralı ismidir. Hatta kendisine ait bir akıllı telefon ve tablet uygulaması bile bulunur. Ancak tabii ki kendisinin burç yorumları İngilizcedir. Size de aylık burç yorumlarınızın çevirisini yapmak kalır. İşte Neotempo’nun burçlar kategorisi aylık burç yorumlarına bakmadan rahat edemeyen benim hayatımı kolaylaştırdı.

 Neotempo’da Susan Miller’ın 2016 Temmuz ayından beri her burç için yaptığı yorumlar var. Yani geçmişe dönük olarak da okuyarak keyifli vakit geçirebilir ya da gerçekten söylediklerini yaşayıp yaşamadığınızı karşılaştırarak hayretler içinde kalabilirsiniz. Çünkü gerçekten Susan Miller’ın tahminleri neredeyse birebir tutuyor. Tabi sevdiğiniz arkadaşlarınıza ayın ilk günlerinde aylık burç yorumlarını göndererek onların da gelecek tahminlerine bir göz atmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik her burcun tahminleri bulunduğu için sevdiğinizin aylık burç yorumlarına da şöyle bir göz atabilirsiniz!

 Neotempo’nun burç kategorisi benim için Susan Miller’ı görmemle birlikte bir numara oldu ama ben kategori içinde burçların özellikleri ile ilgili bir alan bulamadım. Bu anlamda Susan Miller’ı tanımayanlar için çok da heyecan verici bir kategori olmayabilir. Eğer sitede burçların kişisel özellikleri, yükselen burç hesaplama, ay burcu hesaplama özellikleri ya da burçların uyumu ile ilgili de alanlar olsaydı çok daha keyifli olabilirdi diye düşünüyorum. Hatta bir de burç özellikleri ve burç uyumları da Susan Miller kaleminden yazılırsa Neotempo’nun burçlar kategorisinin kesinlikle bir numaralı olacağından eminim! Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe