12 Mar 2015

8 Mart Kadınlar Günü Buluşmamız

bursalı blogger buluşması

 8 Mart ta Bursalı bloggerların olarak buluştuğumuzu yazmıştım. Gerçekten Hilton Bursa Hotel bizi şahane ağırladı. Kadın ve blogger dostu olduğunu da kanıtlamış oldu ;) Misafirperverliği için ne kadar teşekkür etsek az. Sponsorlar sayesinde eve ellerimiz de  dolu döndük. Benim poşetlerden birde küçük bir cadı çıktı herkese çıkmamış sanırım bana özel :)
bursa hilton otel organizasyonMasalarda ki kişiye özel yerlerimize hayran kalmamak elde değil özenle hazırlandığı çok belli.  


şeker hamuru pasta

Bu harika pastanın emek sahibi Merve Uçan Butik Pasta süper görünüyor değilmi? Pasta olduğunu uzaktan anlamadım bile. Tadıda şeker hamuru olmasına rağmen çok güzeldi.


balık yağı şurubu möllers balık yağını daha öncede çok duymuştum ama kullanmak bugüne kısmetmiş Yağız a içirmeye başladım bile.

makeup pastel kozmetikValla pastel ürünlerini gördükten sonra makyaj blogumu olsam acaba diye düşünmeden edemedim. Pastel in nude serisine de ayrı bir hayran kaldım.
watsons hediyeleriwatsons kutusundan çıkanlar çok güzeldi. Isıtıcı bantları arkadaşlarımla denedik bile özellikle adet dönemlerinde rahatlıkla kullanılabilir.

lapitak ayak bakımLapitak zaten bizim evde kullanılan bir üründü bu paket bize çok çok iyi geldi. Denemeyenler varsa özellikle topuk çatlak kremi ve ayak deodorantını kesinlikle tavsiye
ederim.

 dermokil ürünleriDermokil maskelerini zaten kullanıyordum. Şampuanıda keşfetmiş oldum.

dövme-geçici dövmeAna kız yapmasak olmazdı :) Newobsessions bu güzel geçici tattoo hediyeleri bileklerimizde çok şık durdu.

 Sponsorlarımız bu kadarla bitmedi çok uzun olmasın devamını sonraya bırakayım ;)

 Bu organizasyonda emeği geçen tüm blogger arkadaşlarıma teşekkür ederim. Sayelerinde çok güzel dostluklar kuruldu.

Organize eden blogger arkadaşlarım;

Katılımcı blogger arkadaşlarım ise ;

Sevgiler,












6 yorum:

  1. hersey çok guzel de kiskandim simdi hem boyle toplanmanizi tanisip kaynasip guzel vakit geçirmenizi, cici hediyelerinizi ama en çok da su sari tatli cadiyi, alinacaklar listesine yazildi bakiim bu cacidan varmi bizim burdaki magazalarda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla keske imkan olsa hepimiz tanısabilsek cok güzel oluyor gercekten.:))) o hediyelerin en kıymetlisi tek üretilmiş fazlası zarar zaten ben yolların oynamayı ;)

      Sil
  2. o poşetten çıkan cadı sponsor ürününü ısırmak lazım :) Maşallah kızınıza.Güzel bir buluşma olmuş herkesin emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numune üretim o :)))))) tesekkur ederim cok guzeldi gercekten

      Sil
  3. Ela seni yiiiirim ısırırım her akşam videoların olmadan uyumuyorum bak anneni üzme çok :)))

    YanıtlaSil
  4. harika bir etkinlik olmuş hediyeleriniz ise çok zarif , sevgiler

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe