18 Mar 2015

Rexona Black+White

rexona black+white

  Rexona paketim fikrimühim sayesinde dün elime ulaştı. Ekinde de tüm watsons mağazalarında kullanılabilecek 10 adet %50 indirim kuponu mevcuttu.

  Fikrimühim paketlerim işyerime geldiği için inanılmaz rağbet görüyor :) rexona black + white %50 indirim çeklerimi de tüm arkadaşlarıma dağıttım bile.

 Rexona ürünrlerini daha önce de kullandım hala da evimde mevcut bu ürünü de denemeye başladım bile. Kullanmadan önce sitesinden araştırma da yaptım. Her gelen ürüne atlamamak lazım değilmi ön araştırma şart :)

 TER KOKUSUNA KARŞI NE YAPMAK GEREKİR?
Ter kokusuna karşı duş almak, kolonya, parfüm ya da pudrasız deodorant kullanmak geçici çözümlerdir. Etkileri gün boyunca devam etmez. Ter kokusuyla baş etmenin en kolay ve etkili yolu anti-perspirant deodorant kullanmaktır.

 DEODORANT NASIL KULLANILMALIDIR?
Temiz ve kuru koltuk altına ve doğrudan cilde uygulanmalıdır.Leke oluşmaması için giysilere sıkılmamalıdır. Sprey deodorantlar, iyice çalkalandıktan sonra koltuk altına 15cm'lik mesafeden ve kutu dik tutularak püskürtülmelidir. Roll-on ve stick deodorantlar koltuk altına sürülerek kullanılmalıdır. Roll-on ve stick deodorantlar cilde uygulandıktan sonra 1-2 dakika giyisiler giyilmemelidir.

 REXONA DEODORANTI GÜN İÇERİSİNDE NE SIKLIKLA KULLANABİLİRİM?
Deodorantınızı her banyodan sonra ve her sabah temiz ve kuru koltuk altına uygulamalısın. Böylece etkisi gün boyu devam eder. Ayrıca eğer ihtiyaç duyarsanız gün içinde istediğiniz kadar uygulayabilirsiniz.

 ÜRÜNLER DERMOTOLOJİK TESTLERDEN GEÇİYOR MU?
 Tüm Rexona ürünleri dermatolojik testlerden geçirilir. Testleri bağımsız bir laboratuar yapar.


Sevgiler,

4 yorum:

  1. Vayyy ne guzelll bende fikrimuhim üyesiyim. İnşallah en kısa zamanda bana da gelir. Başarılı yazın için ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelir gelir yeni basladılar dagıtmaya bu hafta elinde olur ;) tesekkur ederim canım

      Sil
  2. Rexona, çocukluğumun markası:)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok memnunum rexonadan yıllardır kullanırım

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe