24 Mar 2015

2 Yaş Fotoğraf Çekimi

 Minik kuzum 2 yaşında nidaları bizim evde hala devam ediyor :) Her akşam alkışlar eşliğinde iyiki doğdun Ela yapıyoruz 1 ay sürecek gibi :)

 1.yaş günün de Ela nın abisiyle hatıra kalsın diye fotoğraflarının çekilmesini istemiştim. Tam da bu arayıştayken vesile olan çok sevdiğim bir arkadaşım sayesinde profesyonel fotoğrafçı Ali Rıza Özer ile tanıştık. Ve Ela nın 1 yaş doğum gününde bakmalara doyamadığımız, beklentilerimin de çok üzerinde güzel fotoğrafları oldu.

 2.yaş günü yaklaştığın da ise yine aklıma ilk gelen isim Ali Rıza Özer oldu. Bu sefer evimizde ailecek fotoğraflarımız çekildi. Kocaman makinadan korkan Ela başlarda poz vermeyeceğim havalarında gezsede bir sürü güzel fotoğrafı çekildi. Kalabalık olmadan biz bize bir çekim kararı aldığıma daha bir sevindim çünkü hepimiz rahat hareket edebildik. Bu arada fotoğraf çekmenin mutlaka severek yapılması gereken bir iş olduğunu da iyice görmüş oldum yoksa kimse sadece hobi için ufacık bir çocuğun peşinden yerlerde sürünerek bu işi yapamaz :)

 Handan Hnm a da Ali Rıza Bey e de ne kadar teşekkür etsem az. Aile gibi olduk. Ela yı ne kadar içten sevdiklerini görmemek elde değil. Hele ki 1.yaş gününde çekilen ve birçok sevdiğimizinde buzdolabını süsleyen Ela nın bir fotoğrafını kanvas tablo olarak yapıp getirmeleri bizim için harika bir süpriz oldu.

 Ben 1 haftalık sus payı olarak birkaç fotoğraf alabildim :) Artık 1 yıl bu fotoğraflara bakar insanları bıktırana kadar paylaşırım :)

www.alirizaozer.com

profesyonel fotoğraf çekimi

2 yaş fotoğraf çekimi

2 yaş fotoğraf çekimi

doğum günü fotoğrafları
baba kız fotoğrafları

kanvas tablo

Sevgiler,

49 yorum:

  1. Allah'ım 41 kere maş. İnşallah benim de böyle cimcime bilmiş bir kızım olur canım..Kocaman öp benim yerime

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sağol canım benm aminnnn insallah allah sanada nasip eder :) cok optum

      Sil
  2. yaaaa çok güzeller!!!!!! maşallah kuzulara :)

    arin'in amcası fotoğrafçı çok şanslıyız kafamıza estikçe çekiliyor arin'in fotoğrafları ama 1 yaşa ait doğru düzgün fotoğrafı yok hiç, şans işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederim canım aa ne güzel amca büyük şans ben cok seviyorum her anın fotoğraflanmasını :) hayatta kacırmam :)

      Sil
  3. Bu cici pressesi görmekten biz bıkmayız..:) Rahat rahat paylaşabilirsiniz...

    YanıtlaSil
  4. ooy benim cimcimem maşallah Allah uzun ömür versin sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AMİNNN cnm senin kızçende bi doğsun bu yaşlara gelecek insallah :)

      Sil
  5. Fotoğraflar çok güzel. Çok güzel bir aile tablosu ayrıca. Ela'ya zaten söz yok Allah nazardan saklasın, maşallah kuzuya... Mezuniyetlerini, aşk heyecanını, mutluluklarını, sevinçlerini, evliliğini, evlat sevincini görürsünüz hep birlikte inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnnn canım benim cok tesekkur ederimmmm darısı seninde basına insallah :)

      Sil
  6. Harika olmus resimler birlikte saglik huzur mutlulukla nice yillariniz olsun:-)

    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Harika olmuslar canım👌👌💕💕💕
    Bu güzel aile tablosu ömür boyu sürsün inşallah 😍😍😚

    YanıtlaSil
  8. Yerim ben onuu öp yerime çok tatlı maşallahhh ♥

    YanıtlaSil
  9. Oyyyy maşallah çok tatlı bu ela ama yaaaa....Nicee güzell yaşları olsun....Huzurun daim olsun inş.

    YanıtlaSil
  10. Çok iyi fotoğraflar çekilmiş, beraber nice mutlu ve sağlıklı yıllarınız olsun. :)

    YanıtlaSil
  11. Yaa ne güzelsiniz. Mutluluğunuz daim olsun. :)

    YanıtlaSil
  12. Ay maşallah çok tatlı :) ailecek kırmızılarla süper olmuşsunuz. Mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baba haric herkesi uydurduk kırmızıya :) tesekkur ederim

      Sil
  13. çok güzel , mutluluğunuz sonsuz olsun

    YanıtlaSil
  14. 41 kere maşallah allah nazarlardan korusun pek tatlı nice yaşlari olsun ...

    YanıtlaSil
  15. maşallah çok tatlı her fotoda nice sağlıklı yaşları olsun annesi sen paylaş bıkmayız biz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederim cnm o zman dolu dolu ela fotolu yayınlar gelsin :)))

      Sil
  16. Eridim resmen..ne tatlı ne sıcak ve dolu dolu kareler onlar
    Çok iyi akıl etmişsin, ben de Selin'e çektirmiştim ve şimdi "iyi ki"lerim arasında yer alıyor o fotoğraflar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür cok seviyorum boyle hatıraları elimden geldiğince anı biriktiriyorum ilerde bakmalara doyamayacagım eminim :)

      Sil
  17. koydum yazıyı maşallah yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gördümmmm sağol canım benimm cok öptük senii ;)

      Sil
    2. gördümmmm sağol canım benim çok öptük senii ;)

      Sil
  18. Maşallah küçük hanıma:)))

    YanıtlaSil
  19. Ayyy! Masallah,nazar degmesin cok tatli gecekten..Sevgiyle, özenlenle sarmalanmis prensesler gibi ...

    Nice dogum günlerine...

    YanıtlaSil
  20. bizi ailenle tanıştırdığın için teşekkür ederiz. Elacık o kadar güzel bizi kabul etti ki korktuğu halde yine de yapacağını yaptı hepimize çok güzel dakikalar yaşattı.Biz sizlere kendimizi doğru anlatabilmişiz ne mutlu bize en kısa süre de görüşmek üzere......

    Handan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handan ablacım ben tesekkur ederim iyiki tanıstık :) tekrar gorusmek üzere ;)

      Sil
  21. Deep ten geldim....Nice mutlu yıllara prensese....Ayrıca ailecek mutluluğunuz ağız tadınız hiç bozulmasın.....

    YanıtlaSil
  22. iyi ki doğmuş minik Ela.. çok tatlı ki öperim :)

    YanıtlaSil
  23. MaşaALLAH size. Ne güzelsiniz tüm aile.. Nice huzurlu sağlıklı mutlu yaşlar kuzularınıza..

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar güzel bir ailesiniz, Allah nazardan saklasın sizi. Mutlulukla büyüsün yavrularınız...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe