15 Mar 2015

Kitap Fuarında Doğum Günü

kitap alışverişi

 Bebektim, çocuk oldum büyüdüm genç oldum. Ergen oldum, erken evlendim kadın oldum. Anne oldum. Ve sonunda bugün 32 yaşında oldum. 

 En güzel yaşlarım mı bilemem ama en huzurlu dönemlerim olduğuna eminim. 

Hırsım yok. 

İmkansız hayallerim yok.

Sağlık ve huzurdan başka dileğim yok.

Bugün beni unutmayan tüm sevdiklerime ne kadar teşekkür etsem az. 

Bugün şık bir restorantta yemek yemedik ailecek Bursa Kitap Fuarına gittik. Çocuklar olmasa kendimi kaybedebilirdim :) Yağız ın da benden farkı yok. Kitap isteğinde sınırın yok oğlum dediğim anda pişman oldum :) İflas bayrağını çekmeden kaçtık.

 Ela ve Yağız a aşılamak istediğim en büyük sevgilerin başında KİTAP SEVGİSİ geliyor. Bunun içinde elimden geleni yapıyorum.

 Doğum günümün kitapların arasında  geçmesinden de çok ama çok mutluyum.

bursa kitap fuarı

Birde tesadüf Ayşe Kulin in imza gününe denk geldik. Yanımda kitapları olsaydı imza alırdım ama olmadı sadece fotoğrafını çekmekle kaldım.

Not: Kitap yurdunun gözünü seveyim bir çok kitap fuardan bile daha indirimli :)

Kendime sevgi ve huzur dolu yeni bir yaş dilerim sizleri de sevgiyle ve kitaplarımla selamlarım ;)

Gülşah 
(32 yaşında bir anne)

27 yorum:

  1. Burçdaşım allah ailenle çok güzel bir ömür nasip etsin diliyorum ki nice seneleriniz olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Gülşah'cığım yeni yaşın kutlu olsun, eşin, çocukların ve tüm sevdiklerinle nice nice yıllara ...sağlık,mutlulukla....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablacım aminnnnn diyorum canı gonulden :)

      Sil
  3. Daha nice nice yillara butun sevdiklerinle beraber saglikla insallah Gulsahcim, kocaman opuyorum iyi ki dogmussun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim canm bende kocaman opuyorummm ;)

      Sil
  4. Yeni yaşın kutlu olsun.. bence lüks bir lokantadan daha isabetli bir yere gitmişsiniz.

    YanıtlaSil
  5. ailenizle ve kitaplarınızla geçireceğiniz mutlu sağlıklı yaşlar dilerim...

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla mutlulukla sevdiklerin ve sevenlerinle hep musmutlu yaşların olsun inşallah cici arkadaşım.

    YanıtlaSil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun sağlıklı nice yaşlara..

    YanıtlaSil
  8. nice sağlıklı mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
  9. Yeni yaşın yepyen güzellikleri beraberinde getirsin ne güzel tesaüf olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederim cnm evet çok güzel denk geldi :)

      Sil
  10. Adaşım nice senelere. Mutlu yaşlar diliyorum sana. Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk sağol güzel adaşım bende çok öpüyorumm ;)

      Sil
  11. Sağlıkla sevdiklerinizle nice yaşlar kutla canım.
    Kitap fuarlarını ben de çok seviyorum çocuklarınız da sevecektir çünkü siz örnek olunca onlar mutlaka uygular.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkur ederim cnm umarım severler sevsinler mumkunse :) elimden geldiğince örnek oluyorum valla :)

      Sil
  12. Çocuklarınızla mutlu yaşlarınız olsun:)))
    Kitap fuarına ben de mutlaka çocukları götürüyorum ama orada fiyatlar biraz pahalı oluyor. Genelde birer kitap alın gerisini netten ısmarlarız diyorum. İstedikleri kitapları belirliyorlar bir de kitaplarla dolu mekanlarda olmaları güzel...

    YanıtlaSil
  13. Sevdiklerinizle birlikte nice mutlu yıılar dilerim.

    YanıtlaSil
  14. Mutlu yaşlarınız daim olsun Gülşah Hanım... Ne güzel ki evladınız kitaplara ilgi duyuyor, tabi bunda ailenin önemi çok büyük, ne görürse onlarda ona alışıyor. Allah nasip ederse çocuğum olursa, en kötü alışkanlığı kitaplara çok para harcaması olsun :) Doğum gününüz kutlu olsun.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe