14 Şub 2017

Şafağın Dünyası Davet/ Blogger Etkinliği


11 Şubat Cumartesi günü sevgili Şafak ın daveti ile Eresin Taxim Hotel de şahane bir etkinliğe katıldım. Mesafelerden dolayı genelde İstanbul'da olan etkinliklere katılamıyorum. Fakat etkinliğe katılan 20 blogger arkadaşım sosyal medyadan sıkı takip ettiğim kişilerdi ve tanışma fırsatını kaçırmak istemedim. Sağolsun eşimde kendi elleriyle götürdü. Ela'ya rağmen iyi ki gitmişim diyorum.


Masamızı Sosyopix anı kartlarımız ve deniz kokulu taş lar süslüyordu. Ve Ela hepsine sahip çıktı.


Şafak'ın açılış konuşması ile başlayan etkinliğimiz Yonca Kozmetik ten Özlem Hanım'ın bizleri SVR ve MARTIDERM markalarının serum ve diğer ürünleri ile tanıştırmasıyla devam etti.

Revox dan Gamze Hanım; at kuyruğu bitki yağı, at kuyruğu sıvı saç kremi ve kalıntı giderici şampuan hakkında bilgi verdi. Zaten kullanmakta olduğum Revox şampuanının bu ürünleri de inanılmaz hoşuma gitti.

LR iş ortağı olan Fatma Doğan diğer adıyla sosyal annem bizlere ürünlerinden ve iş ortaklığından bahsetti. Bir kadın isterse yapamayacağı iş yok diye özellikle belirtmek istiyorum.

Sunumlardan sonra gayet keyifli sohbetler gerçekleştirdik. Ela'nın üzerime yapışmasına rağmen gerçekten güzel bir gün geçirdik. Özellikle Eresin Hotel'in Taksim gibi bir merkezde olması ulaşım anlamında çok işimize yaradı.

" Eresin Otelleri grubuna bağlı olan İstanbul'un Eresin Taksim Premier otel, iş, kültür ve eğlence merkezi Taksim'de bulunuyor. İstiklal caddesi, Taksim Meydanı, metro, metrobüs ve otobüs durakları sadece 5 dk. lık yürüme mesafesinde olan otelde, zengin açık büfe kahvaltı ve fitness imkanlarını müşterilerine ücretsiz olarak sunmaktadır. Otelin 35 çift kişilik ve 32 ikiz yataklı toplamda 67 odası bulunmaktadır.
Ayrıca otelde misafirler için jakuzi havuzu, buhar odası, masaj odası ve bir spor salonun bulunduğu sağlık kulübü mevcut. Bunun yanı sıra İstanbul'un panaromik manzarasına sahip Teras Restaurant ile Türk ve Akdeniz yemeklerinin özel lezzetlerinin servis edildiği bir restaurant hizmeti de sunulmaktadır."

Otelin konaklama dışında faydalanabileceğiniz"Galata", "Pera", "Taksim" ve "Marmara" isimli 4 adet toplantı salonu bulunmaktadır.

Bu güzel etkinlik daveti için Şafak'a ve destekçisi Alp Tolga Bey'e bir kez daha teşekkürlerimi iletmek isterim.








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 yorum:

  1. Şafağın Dünyası'nın emeklerine sağlık .Çok güzel bir etkinlik olmuş.Hediyelerini sağlıkla,iyi günlerde kullan Gülşahcım :)

    YanıtlaSil
  2. Seninle yüz yüze tanıştığımıza çok sevindim. Çok yanında duramadım ama inşallah yine bir araya geliriz Gülşahcım.İstanbul'a yolunuz düşerse de beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş. ;) Şafağın dünyasının da emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir gün oldu yeniden bekliyoruz İstanbul'a:-))

    YanıtlaSil
  5. ne mutlu size güzel bir etkinlik olmuş...
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuş. Mutlu oluyorum buluştuğunuzu gördükçe!
    Fotoğraf fikri de şahane ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Keyifli bir buluşma olmuş Gülşahcım zaten snapte de görmüştüm daha nice buluşmalara diyelim o zaman;)

    YanıtlaSil
  8. Çok keyifli bir gün oldu.Görüşüp tanıştığımıza da ayrıca sevindim ♥

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe