14 Tem 2015

Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

 Mim yazılarını okumayı çok seviyorum fakat cevaplama konusunda az biraz tembelim sanırım :)  www.ailecekgezilecek.com beni mimlemiş :) yüzünü görmeden kanımın kaynadığı blogger arkadaşlarımdan biri. Hazır vakitte yakalamışken soruları hemen cevaplamak istedim.

 Sonra dan gördüm ki http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.co.uk/ beni mimlemiş :) teşekkür ederimmm ;)

1.Elinizde sihirli bir değnek olsa neyi veya neleri değiştirmek isterdiniz ?

  Çocuklara eziyet edenlerin idam edilmesi için elimden geleni yapardım. He birde Bodrum da deniz manzaralı bir yazlığım ve 3 ay da yaz tatilim olmasını sağlardım :)

2.Mesleğinizi değiştirmek isteseydiniz hangi meslek dalını seçerdiniz veya ne olmak isterdiniz ?

 Radyo, Tv sinema okumayı çok istedim. Kamera arkası hayalim vardı sevdiğim işi yapamayanlardanım. Şimdi ise bambaşka hayallerim var :)

3.Bir gün boyunca aç kaldınız (Ramazanda olduğu gibi ) ilk ne yemek isterdiniz ?
 Mercimek çorbası

4. Bir dalga olsaydınız nereye vururdunuz ?
  Phuket adasına vursam çok sevinirdim  

5. Issız bir adada kalsanız yanınıza alacağınız 3 KİŞİ ?
  Sayı belli kızçem, oğlum, kocam

6. En çok görmek istediğiniz Şehir veya Ülke ?
  Maldivler

7.Asla giymem dediğiniz renk hangisidir ? Neden ?
 Ten rengime uyduğu sürece her rengi giyebilirim ayırmam pek

8.Bayram da ne yapacaksınız ?

Bayramdan 1 hafta sonra izine çıkacağım için bayram planı şimdilik yok cümbür cemaat evdeyiz.

9.Ölmeden önce yapılacaklar listesine eklediğiniz 3 şey ?

Öfke kontrolümü sağlamak ve ev halkınada bunu aşılamak.
Merak ettiğim birkaç ülkeyi gezmek,
Kafamda olan iş hayalini gerçekleştirmek ;)

10.Bir uçurumun kenarındasınız tam atlayacaksınız o an aklınıza bir şey geldi o gelen şey nedir ?
 Tabii ki çocuklarım onlar var olduğu sürece uçurumun kenarından bile geçmem ;)

11.Yerde 50 TL bulsanız ne yaparsınız ? 

 Sahibini ararım baktım bulamadım ihtiyacı olan birine verir yoluma devam ederim :) duruma göre görmemezlikten de gelebilirim :))
  
Bende bazı arkadaşları davet etmek istiyorum. Tabii isteyen herkes de katılabilir ;)
Sevgiler,







5 yorum:

  1. mini bir anket.

    uçurumun kenarlarına yolumuz bile düşmesin ^^

    YanıtlaSil
  2. siz zaten yapmışsınız gerek kalmadı =)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş. Ben de seni taglemiştim. :) Benimkinin soruları farklı sadece. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Keyifle okudum. Öfke kontrolü bir de ben de olsa çok iyi olur. Sanırım iş yoğunluğundan.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe