24 Tem 2015

Evde YOKUZ

yıllık izin

 Evvet 3 gün 5 gün derken bugün son iş günüm. 1 yıldır dört gözle beklediğim izin günüm bugün 18:30 itibariyle başlıyor.

 Son yazımda bavul hazırlamam gerek ama rahatım diye yazmıştım (TIK TIK ) çocukların bavulu hazır ama daha karı koca olarak bizim hiçbir şeyimiz hazır değil :)

 Bu sene böyle plansız bavul hazırlama ve son dakika planlı tatil olacak diyelim. Yarın sabah erkenden Antalya'ya gidiyoruz. Bu sene Yağız a sünnet düğünü yapacağımız için tatil yapamayız diye düşünüp erken rezervasyonda tatil ayarlamadık. Antalya'ya ailecek hayatımızda sağlam yeri olan arkadaştan öte bir dosta gidiyoruz. Oradan da Marmaris'e geçme niyetimiz var o da planlı değil. Bir butik otel de kalıp Marmaris'e yakın tüm cennet koylarını gezmek istiyoruz.

 Ela küçük acaba bir otel bulup oradan çıkmasak mı dedik ama şuan her şey dahil otellerin fiyatları uçmuş ve bende neden bilmiyorum hiç hotele kapanacak modda değilim Ela arıza çıkarmazsa bol bol gezmek istiyorummmm :)

 Birde bu sene geçtiğimiz seneler gibi bir sürü eşya ve bavul almadan tek bavula sığma gibi bir hedefim var. Herkese kısıtlama getirdim mümkün oldukça az eşya hedefimi gerçekleştirmek istiyorum çünkü tatilden dönünce o bavullardaki eşyalar günlerce yerleşmek bilmiyor ve çoğu da el sürülmeden gittiği gibi geliyor.

 Ben bunları hesaplarken Ela'nın dün burunları akmaya başladı hafifte ateşi vardı. Biraz moralim bozuldu ama akşam bayağı terleyerek attı sanırım bu sabah bomba gibiydi "gidiyormuyuz anne" diye kapıda bekliyordu kuzum. Son 1 gün diye ikna ettim kaçtım evden.

 İznimin son günlerinde de Eylül de yapacağımız sünnet düğünü için sünnet anası olarak abiye elbise bakmam gerekecek. Bu işler de son dakikaya bırakılmaz ama bende ki rahatlık hala mevcut umarım gaza gelir izin günümde abiye işini de hallederim yoksa bu işi Eylül'e bırakırsam sonum kötü :) Bu sünnet annesi modelini de hiç sevmedim yeri gelmişken söyleyim :)

 Evet kısaca 15 gün ortalarda bir var bir yok olabilirim. Bir instagram bağımlısı olarak bizi oralardan takip edebilirsiniz.@GULSAHONEN Amacım 2 çocukla dinlenmekten öte kafa dağıtmak bol bol çocuklarımla vakit geçirmek. Döndüğüm de "hiç dinlenemedim" diye isyan edersem bana bu sözümü hatırlatın.

 Yorumlara dönemezsem şimdiden affola dönüşte hepsini telafi ederim ;)

 Hastalıksız bir tatil dileyin bana ne olurrrr ;)

Sevgiler,


33 yorum:

  1. Güzel bir tatil geçirmen dileğimle.Bizlerde çocuklarla pazardan itibaren 1 hafta Antalyadayız.

    YanıtlaSil
  2. Iyi tatiller canım benim dönüşte bana bekliyorum

    YanıtlaSil
  3. Iyi tatiller canım benim dönüşte bana bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Yıllar içinde şu bavul olayı bende de oturdu artık. 4 kişinin kıyafetlerini tek bavula sığdırıyorum. Hoş ek olarak plaj kostümleri için de bir çanta oluyor ama eskisi gibi değilim artık...

    İyi tatiller size....

    YanıtlaSil
  5. Iyi gezmeler bol bol Eğlen ve kafa dagit dönüşte yorgun . 😊 Ama mutlu ol. 💜

    YanıtlaSil
  6. Tatiliniz, sağlıklı, eğlenceli ve sorunsuz geçsin inşallah.. Musmutlu bol dinlenmeli tatiller ;)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah mis gibi bir tatil olur senin için kuzum :)

    YanıtlaSil
  8. Biz de bavul toplama işini hep en sona bırakırız sonra da alelacele son gece toplamaya çalışız. Muhakkakta bir şeyler unutuyoruz böyle olunca. Şimdiden iyi tatiller, tadını çıkarın. :)

    YanıtlaSil
  9. İyi tatiller dilerim, boolca eğlenin :)

    YanıtlaSil
  10. İyi tatiller,heşey gönlünüzce olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Bol bol dinlen :) İyi tatiller

    YanıtlaSil
  12. iyi tatiller :-)) tatili en çok da Ela bekliyor anlaşılan..

    YanıtlaSil
  13. aa süper haber, Marmaris'e gelirseniz görüşelim :)

    YanıtlaSil
  14. Antalya ya hoş geldiniz diyorum, size iyi tatiller dilerim.

    YanıtlaSil
  15. İyi tatiller, keyifli dinlenmeler.

    YanıtlaSil
  16. Giderken bavul topla, gelince diz...Biz kadınlar çok yoruluyoruz gerçekten..:) İyi tatiller..

    YanıtlaSil
  17. İyi tatiller güzel günler geçirmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  18. keyifle geçirip sağlıkla dönülen bir tatil olsun inş.

    YanıtlaSil
  19. iyi tatiller, şifa getirsin tatil size :)

    YanıtlaSil
  20. Bol eğlenceli, neşeli, keyifli, sağlık ve mutluluk dolu bir tatil diliyorum size :))

    YanıtlaSil
  21. İyi tatiller :)) Bu sene bir ilki denedik gayette güzel oldu , plansız olunca herşey daha güzelmiş . Sürekli gezmek sıkılmamak güzel , bi yere bağlı kalmamak güzel güzel de güzel :)

    YanıtlaSil
  22. Güzel tatiller Gülşah, ela nın gitme anne dediği sabahların acısını çıkar, mutlu sabahlarınız olsun^^

    YanıtlaSil
  23. Umarım gönlünüzün istediği gibi güzel bir tatil geçirirsiniz

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe