9 Tem 2015

Tatil Kitapları

 Malum ben işte çocuklar evde. Yağız bu sıra ayarı kaçmış gibi site de dışarıdan eve girmek istemiyor. Kitap okumayı çok seven çocuk tatilin de rehavetiyle elini sürmemeye başladı. Bu işe bir el atmak gerek diyerek test kitabı arayışına girdim. Evde olanların hepsini okul kapanmadan bitirdi neymiş efendim tatilde rahat edecekmiş :) yemezlerrr ;)

 Teknolojiden bayağı uzaklaştığı için mutluyum ama kitap ve testlere artık dönmesi lazım. 

tatil seti

  Tudem yayınları öğretmenlerinde tavsiyesi olduğu için ilk aklıma gelen yayın evlerinden. 3.sınıf ı bitirip 4.sınıfa geçen çocuklar için şahane bir tatil kitabı. Hafta hafta ayrılmış dosyalar var içinde. En sevdiğim tarafı bu oldu. Sırayı bozup önden arkadan karışık yapamaz. Tüm dersleride aynı kitapta bulmak mümkün. Kitabın sonun da da yine tüm dersleri kapsayan test eki var. Ben haftaları ve test ekini kopardım elimde 12 haftaya ait dergi şeklinde kitapçıklar oldu. 

tudem tatil seti


tatil okuma kitabı Bu da yeni okuma kitabımız. Charlie'nin Çikolata Fabrikası kitabını eskiden beri bilirim ve Yağız' ın okuyacağı yaşa gelmesini zor bekledim diyebilirim :) 9 yaş üstü tüm çocukların zevkle okuyacakları bir kitap olduğunu düşünüyorum. Ayrıca kitabı okuduktan sonra internetten filmini de izletmeyi düşünüyorum.

Kitabın konusu;

Charlie'nin çocukları heyecanlandıran, büyükleri gülümseten öyküsü…

Charlie; annesi, babası, iki ninesi ve iki dedesiyle, 
büyük bir kentin bitiminde, küçük bir tahta barakada yaşamaktadır.Yoksuldurlar. Charlie çikolataya bayılır, ama alacak parası yoktur. Biriktirilen parayla, yılda bir kez, küçük bir çikolata girer evlerine. Bu büyük kentte, Charlie'lerin evinden bile görülen, kocaman bir çikolata fabrikası vardır; dünyanın en ünlü çikolatalarını üretir. Günlerden bir gün, fabrikanın sahibi Bay Wonka, imparatorluğunu devredeceği bir varis seçmek için yarışma düzenlediğini açıklar; Charlie de adaylardan biridir...

2 kitabı da kitapyurdu sitesinden gayet uygun fiyata aldım ;)

Bu benim tavsiyem olan 2 tatil kitabı. Sizin de tavsiyeleriniz varsa fikir verirseniz sevinirim ;)

Bu arada bizi instagram dan takip etmeyi unutmayın. Her ne kadar sayfam sürekli Ela paylaşımları ile
dolu olsa da tavsiyelerime de yer veriyorum ;) instagram : GULSAHONEN

Sevgiler,


46 yorum:

  1. çocuklar çook şanslı bence benim zamanım da yokmuş bunlardan :( :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim zamanımdada yoktu bildiğin sokaktan içeri girmiyorduk şimdikiler daha mı şanssız bilemedim :))

      Sil
    2. yok yok şanslılar :) dışarısı gene duruyor gidebilirler :))

      Sil
  2. Umarım kitap okumayı sever benimki artık hiç okumuyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arayı açma gidin bir kitapçıya kendi istediği bir kitabı seçsin bizimkide kopmak üzereydi toparladık :)

      Sil
  3. Teşekkürler paylaşım için, bende şimdi 2. sınıflar için olanını D&R'dan sipariş verdim. Kitap yurdunun stoklarında kalmamış. Öğretmenimiz tatil kitabı önermediği için almamıştım ama şimdi sen paylaşınca canım çekti. Sıkılıyor bazen etkinlik olsun oyalansın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi yapmışsın ;) haftalık olarak önüne koy onunda hoşuna gidecektir ;)

      Sil
  4. Gülşah, bu işlere daha bulaşmamış hatta alakam olmamışken nasıl oluyor sana yorum yapma dürtüsüne yenik düşüyorum anlamadım vallahi :D Çikolata Fabrikasının filmine ben bile bayılıyorum^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumuna hala gülüyorum :) sen bunları şimdi hep bilinç altına kaydettin ilerde lazım olacak sana da :) bazen bazı insanlarla aranda yüzünü görmeden bir enerji oluşur kayıtsız kalamazsın bence boyle bisey var çünkü bende aynen senin gibi düşünüyorum :) kısmet olur tanışırız birgün belki neden olmasınnn ;)

      Sil
  5. Sizde de mi var bu karışık gitme hevesi :)
    Benimki beni kandırabileceğini sanıyor böyle yaparak...
    Ben de yemezler diyorum senin gibi ;)

    Tudem yayınlarını bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen aynen çakallık yapıyorlar okuyorumda tepkileri, tripleri, ergen halleri aynı zaten :)
      tudem in her kitabı iyi gercekten

      Sil
  6. Eskiden eve girmezdik şimdiki çocuklarda öğrencilikte bitmiyor. Valla zor işleri! Kim ne okutuyor ne okunuyor şimdiden takipteyiz tabii.;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla artık okumak zorundalar başka türlü bukadar sınav sisteminin icinde perişan olurlar :)

      Sil
  7. Tudem yayınları oğlum ilk okula giderken de vardı. Gerçekten çok güzel yayınları vardı demekki hala devam ediyor. Bravo size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet hala öğretmenlerin ilk tercihleri arasında ;)teşekkür ederim

      Sil
  8. Yaz geldiğinde biraz çocuklarda nefes alıyor, sokağa çıkıyor. Eee arada kitapta lazım, güzel seçimler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee hem eğlence hem eğitim hepsine zaman ayırmak lazım ;)

      Sil
  9. bak senn anneyi kandırma çabaları:)) büyüdüğü zaman kahkalarla hatırlayacak o anları tecrübe ile sabit ama hiç başarılı olamazlar. keyifli okumaları olsun.

    YanıtlaSil
  10. Biraz daha büyüdüğünde bunlar ilgisini kesinlikle çekecektir. Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Tatilde kitaplar en eğlenceli kısım bence (:

    YanıtlaSil
  12. Cocugum ders calismazsa, test cozmezse nasil davranacagim, cok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öğretmen çok önemli öğretmenini severlerse herşeyi yapıyorlar. Kitap okuma kısmı senin elinde küçüklükten daha bol bol kitap alıp okutmak gerekli tabi evde birde okuyan anne yada baba olmalı ;)

      Sil
  13. Boşver takılsın çocuk sitenin bahçesinde. (Tabiki burdaki boşver deyişim eve girmeyişi ile alakalı) Kitap da okusun diycem ama çocuk önceden okuyup bitirmiş annesi :) Ben henüz okur-yazar olmayan bir bebenin annesi olduğum için kitap önerilerinin önünde saygı ile eğilmeyi tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bıraksam aç açına gezer girmez içeri :)

      Sil
  14. Yazın günler uzun, sıcak.. Bir de öğle uykusu olmayınca akşamı etmek çok zor oluyor. Kitaplar biyik yardımcı. Oğlum da eline kitabı alıp kendince masallar anlatmayı seviyor..:)

    YanıtlaSil
  15. benim kızım kitabından hemen sonra filmini izlemişti çok severek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet benimde niyetim o okusun izletecegim filmi hemen ;)

      Sil
  16. Benim kızlarım, tatil kitabı olarak 4renk yayınlarını çok seviyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 4 renk yayınlarınıda bu kış cok kullandık

      Sil
  17. yazık çocuğa ve yeni nesilde kaybolan çocukluklarına bizim zamanımızda okula bu kadar değer verilmiyordu ve biz büyük bir yerlere gelemedik diye sanırım çocuklarımızla avutuyoruz bunu... ama yinede kitap okuması gibisi yok tabi test hariç ama bende sevmezdim okulda testleri :)))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim zamanımızda bu kadar sınav yoktu çünkü :)

      Sil
  18. Kesinlikle tatil diye arayı soğutmamak lazım, sonra okul başlayınca of puflar başlıyor ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ee olacagı o :) oyuzden sıkı tutmaya calısıyorum :)

      Sil
  19. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmak için geldim benim sayfamada beklerim cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. çok doğru kitaplar seçilmiş.tebrikler..

    YanıtlaSil
  21. Ben de aldım ikisine de test kitabı. Abimiz çözüyor ama küçük eline almıyor malesef. Sevdiği kitaplar dışında kitap da okutamıyorum bu ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zorla da olmuyor gercekten birazda icinden gelecek :) canları isterse yapıyorlar

      Sil
  22. Kitap okudunduğu zaman karakterler kafada hayal edilir, canlandırılır. Ancak kitap filmleri bu hayalleri öldürüyor. Şimdi Charlie'nin çikolata fabrikasını okusam aklıma Johnny Deep dışında bir tip kesinlikle gelmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru :) ya kitabı okuyacaksın ya filmi izleyeceksin en mantıklısı bu :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe