6 Tem 2015

Düğme İliklemeyi Öğretme

5 gündür çocuklarla evdeydim. Güya bol bol etkinlik yapacaktım. Ama evde gözüme batan o kadar çok iş çıktı ki etkinliklere pek sıra gelmedi. Neyse bir tane yapabildik en azından :)

 Daha erken mi diye düşünürken Ela ya düğme iliklemesini öğretmek için daha önce nette gördüğüm bir etkinliği yaptım.

 Keçelerden 10 tane kare parça kestim.
 Her karenin ortasını düğme geçecek kadar çizgi şeklinde kestim.
 Bir kurdele alıp ucuna da büyükçe bir düğme diktim.

düğme iliklemeyi öğretme

 Bu kadar. Gerisini Ela ya gösterdim keçeleri düğmeden geçirip kurdele nın aşağısına doğru çekmesini anlattım. Yapar mı demeye kalmadı çocuk sanki yıllardır düğme ilikliyormuş gibi 2 dk çözdü olayı :)

düğme iliklemeyi öğretme

Mutlu bir hafta dilerim..


25 yorum:

  1. Maşallah kuzuya.Tam da yemelik. Bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Çok eğlenmiş olmalı. Hem güzel vakit geçirmiş, Hem düğme kapamayı öğrenmiş..

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir etkinlik, motor gelişim için çocukların boyutlu çalışmalar yapması öneriliyor. Teşekkürler sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ne iyi yapmışsınız, çocukların anne babaya bağımlılığı ne kadar az olursa ayakları üzerinde durması daha kolay olur. Sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiki cocuklar herşeyi cok erken öğreniyor gercekten daha bagımsız oluyorlar

      Sil
  5. benimki en zaman öğrenmişti hiç hatırlamıyorum ama kendi öğrendi sanırım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yagız da kendi kendine öğrenmişti ama Ela kadar erken değil ondan eminim :)

      Sil
  6. Masallah annesi, bize de fikir verdiniz :)

    YanıtlaSil
  7. harika fikir, teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Cok guzel ve degisik bir aktivite olmus, aklimda bulunsun :)

    YanıtlaSil
  9. Instagramdan videosunu izlemiştim, bayılıyorum bu fıstığa (:

    YanıtlaSil
  10. süper fikir .ela çok tatlı maşallah :))

    YanıtlaSil
  11. Küçük kad gelişimi ve koordinasyon eğitimi için çok başarılı bir yöntem. Kızımın da kreşinde sürekli bu tarz oyunlar uygulanıyor. Tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince evde okul çağına kadar kendimce bişeyler yapmaya çalışıyorum ;)

      Sil
  12. Çocuklara sessiz otursun diye çizgi film açmadan olmaz arada elbet, ama böyle yöntemler çok daha harika olsa gerek, inşallah başarabiliriz ilerde bizde, ellerine sağlık Gülşah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başarırsınız tabii hepimiz bilinçli anne babalarız artık ;)

      Sil
  13. Kuzummm öperim o becerikli ellerini senin:))
    çok güzel bir çalışma sevgili Gülşah. böyle pratik malzemelerle motor gelişim sürecine katkısı olacak çok güzel çalışmalar var.
    tam senin prensesin yaşların da bir miniğin videosu vardı Facede kendi giyiniyor soyunur askısına asıyor sokaktan gelince çıkarıp ayakkabılarını dolaba koyuo ev ayakkabılarını giyiyor bayıldım .Güven ve beceri kazanmaları çok güzel tebrikler bu güzel çabaların için.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe