3 Ağu 2015

KİZOA Online Video Yapma Programı

kizoa

 Fotoğraf düzenlemek herkesin favorisi haline geldi. Çektiğimiz fotoğraflar ile video yapmak ise sanıldığının aksine gayet kolay. Kizoa online video ve slayt yapma programı herkese fotoğrafları ile yaratıcılıklarını sergileyebilecekleri kolay ve ücretsiz bir uygulama sunuyor.

 Bunun için karmaşık yazılım programları indirmeye gerek kalmadan sadece bir internet bağlantısı ile video yapmak birkaç dakikanızı alacak.

 Kizoa programının kullanımı gayet basit. tr.kizoa.com adresine girip ücretsiz üye oluyorsunuz. Hesabınıza istediğiniz kadar fotoğraf yükleyebilir ve albümlere ayırabilirsiniz. Programda kolaj yapma, Kırmızı göz kaldırma, filtreleme ve ölçü değiştirme gibi fotoğraf düzenleme seçenekleri var. Programın en hoşa giden yanı, kolay ve eğlenceli şekilde şahane slayt gösterileri yapmak.

 Düğün, mezuniyet, tatil gibi özel anlar için hazır şablonları kullanarak veya isterseniz sıfırdan kendiniz slayt gösterisi hazırlayabilirsiniz. Animasyonlar, özel efektler, müzik ve yazılar ekleyerek siz ve sevdikleriniz için eğlenceli videolar hazırlamak bir zevke dönüşecek. 

 Mesela yeni ekledikleri şeffaf başlık efektleri fotoğraflara ayrı bir hava katıyor. Örnek video : 

 Bu kreasyonları sosyal ağlarda ve e-posta yoluyla paylaşmak ücretsiz. Ayrıca gruplar olusturabilir ve grup içerisinde ki üyeler bir birleriyle video ve fotoğraflarını paylaşabilirler.


 Mesela yaz tatiliniz için böyle bir video hazırlamak hoş olmaz mı ? : http://www.kizoa.fr/Video-Yapma-Program%C4%B1/d23015425kP111327298o1l1/yaz-tatili

Yeni keşfettiğim bu siteye üyeliğimi yaptım bile en kısa zaman da bende tatil fotoğraflarımız dan böyle güzel videolar hazırlayıp sizlerle paylaşacağım. 

Sevgiler,

12 yorum:

  1. Aa çok teşekkürler. Bakmak lazım. Bilmiyordum bu programı

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim çok iyi oldu
    bende hemen deneme yapacağım:)))

    YanıtlaSil
  3. Slaytları ben de çok seviyorum. İşime yarayacak. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bakıyorum hemen sag ol tatlım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de deneyeyim. Böyle uygulamaları bulmak çok zor.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmaz mı? Süper olur hemen kuruyorum.

    YanıtlaSil
  7. denemekte fayda var, her yer bol bol fotoğraf zaten

    YanıtlaSil
  8. O kadar çok uygulama var ki en basitlerini kullanıyorum artık :)

    YanıtlaSil
  9. kurgu operatörü olarak ttercihim değil tabiki ama program bilemeyenler için çok güzel alternatifler va..

    YanıtlaSil
  10. video düzenleme programı olarak pek çok secenek var ama kullanımı rahat olan tercihim. buna da bakacağim (:

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe