7 Ağu 2015

Mutlu Yıllar OĞLUM

ilk annelik

Ben kendimi bildim bileli babamdan başka bir erkeğe aşık olamam, sevemem derdim. Aşıkta oldum çok da sevdim ve evlendim.
Tamam dedim yaşlanmak istediğim erkeği buldum artık başkasını sevemem ama sevdim çok sevdim.
Tüm sevgilerden farklı tüm aşklardan başka.
ANNE kelimesinin büyük bir aşk olduğunu öğrendim. 
Bu sarı kafalı çocuk benim tüm bildiklerimi unutturdu. Kokusu, teni, sesi, dokunuşları herşeyiyle bana bambaşka bir hayatın kapılarını açtı.
Çok şükür sağlıkla bugünlere geldik. Bugün benim minik dediğim ergen kuzum 10 yaşında.
Rabbim isteyen tüm kadınlara bu duyguyu yaşatsın. Ve hiçbir anneyi evlat sevgisi ile sınamasın.

Oğlummm,
Hayatımın anlamı seni her şeyden çok ama çok seviyorum. 
DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN başarı dolu sağlıklı, huzurlu yılların olsun.
İyi ki doğurmuşummm ;) iyi ki varsınnn.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 yorum:

  1. Mutlu yıllar.. Ne güzel söylemişsin..
    Uzun sağlıklı nice senelere inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. Yakışıklı ergenin sağlıkla , mutlu ve başarı dolu nice güzel yaşları olsun .
    Allah en güzel günlerini göstersin inşallah . :)
    Aslında yaşadıktan sonra öğreniliyor ki EVLAT EN BÜYÜK AŞK !
    Sevgiler .

    YanıtlaSil
  3. Güzel yaşları olsun oğlunuzun:))))

    YanıtlaSil
  4. Allah bağışlasın inşallah benim de böyle tatlı çocuklarım olur bir gün:)

    YanıtlaSil
  5. Annesinin ilk göz ağrısı iyi ki doğmuş! Damat olduğunu çocuk sahibi olduğunu da gör inşallah.
    Mutlu yıllar Yağız, maşallah sana.Sen ne şanslı çocuksun, hep böyle kal hatta hep daha iyi ol^^

    YanıtlaSil
  6. canım oğlunun doğum günü kutlu olsun... Nice senelerini görürsün inşallah.

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara sağlık mutlulukla.

    YanıtlaSil
  8. İyi ki doğmuş... Nice sağlıklı yaşları olsun oğlunuzun... Ve tabi minik kuzunun da...:) Evlat sevgisini anlatmak çok zor... Müthiş bir duygu.. Allah hepsine sağlık versin, korusun...

    YanıtlaSil
  9. İyi ki doğmuş sarı kafa :) Ömrü sağlıklı ve uzun olsun. Hep iyilerle karşılaşsın. Hep iyilikler onu bulsun. Allah yavrularına da sizlere de uzun ömürler versin Gülşahcım..

    YanıtlaSil
  10. İyiki doğmuş oğlunuz sizin gibi onu çok seven bir annesi olduğu için bu konuda çok şanslı bence, Allah sizi ve oğlunuzu birbirinizden ayırmasın bir ömür boyu mutluluklar içinde yaşayın inşallah

    YanıtlaSil
  11. Allah sizi birbirinize bağışlasın. Yağız delikanlı da iyi ki doğmuş. Umarım savaşsız, kavgasız, huzurlu, mutlu ve uzun bir ömrü olur.

    YanıtlaSil
  12. Nice mutlu huzurlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel duygular. Mutlu yılları çok olsun.

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel anlatmışsınız, mutlu yıllar dilerim ben de şirin oğlunuza.

    YanıtlaSil
  15. Anne olmak apayrı bir şey. Tarifi mümkün değil o evlat aşkının..Musmutlu yıllarınız olsun..

    YanıtlaSil
  16. Sağlıkla başarılarla aydınlık yarınları olsun , elleri de her zaman uzanıp tutacağınız yakınlıkta olsun inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Nice mutlu mutlu yaslari olsun :) Allah hep guzel gunlerini gostersin...

    YanıtlaSil
  18. Yakışıklıya nice sağlıklı, mutlu yıllar dilerim.Yüzünüzden gülücükler eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  19. Birlikte geçireceğiniz çok mutlu, uzun yıllarınız olsun canım (:

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe