25 Ağu 2015

Portatif Lazımlık

portatif lazımlık

Bezi attığımızı dün ki yazım da anlatmıştım. Kız çocuklarının dışarı da tuvaletini yapma sıkıntısı çok fazla. Erkek çocuğu gibi öyle pet şişelere falan yaptıramıyorsun :) hoş Yağız ona da yapmamıştı.

 Neyse acemi bir kız annesi olarak dış mekanlar da ki tuvaletler de çok sıkıntı çektim. Elini kolunu her yere sürme çabaları, klozetlerin üzerini peçetelerle kaplama, kendince hijyenik bir ortam yaratma, klozete tam oturamadığı için rahatsız olan evlat çığlıkları falan derken tatilde bir arkadaşımın bahsettiği Potette Plus portatif lazımlık ürününü araştırdım.

 E-bebek mağazasında bulduğum gibi aldım. Ve alalı daha birkaç gün olmasına rağmen annelik sürem boyunca aldığım en gerekli ürün ilan ettim kendisi :)

  Çarşıya çıktığımız da yanımıza almıştım sağda solda tuvalet araştırmayalım diye bir kuytuya çekilip Ela yı oturttum başta dışarda olduğu için tedirgin oldu ama sonra rahatlayıp yaptı. Poşeti de toplayıp çöpe atınca hiç koşturmadan kazasız halletmiş olduk.

 Ürün hem oturak hemde klozet adaptörü olarak kullanılıyor ve paketin içinde 3 tane poşeti var. Poşetlerin orta yerinde ped var. Çocuğunuz çisini yapınca o ped emiyor ya da büyük tuvaletini de yapsa sağa sola bulaşmıyor sonra da poşetin ağzını bağlayıp çöpe atabiliyorsunuz.

potette plus

 Evde de kullanılabilen bu ürünü biz özellikle arabanın bagajında tutuyoruz çünkü yolculuklar da çocukların olur olmaz yerde çişi gelme ihtimali çok yüksek. Zaten ufacık bir şey olduğu için yer kaplamıyor.

  Uzun zamandır piyasa da olan bu ürünün bana göre çok fazla reklamı yapılıp herkese duyurulmalı diye de düşünüyorum. Çünkü etrafım da bende dahil hiç kimse böyle bir ürünün varlığını duymamış. Işıklı, sesli uçuk rakamlı lazımlıklardansa bu ürün daha fazla tanıtılsa annelerin daha işine yarar.

 Kısaca 4 yaşına kadar çok rahat kullanılacağını düşündüğüm bu portatif lazımlığı tüm annelere canı gönülden tavsiye edebilirim. Ben e-bebek ten 34,90tl gibi bir rakama aldım. Sebebini hala çözemedim ama pembesi 39.90tl :)


sevgiler,






35 yorum:

  1. Böyle bir üründen benimde haberim yoktu hakikaten güzel birsey mis :)

    YanıtlaSil
  2. Ben e-bebekte unnado internet alışveriş sitesinde görmüştüm. Biz daha levele gelmediğimiz için şu an ihtiyacımız yok ama tabi gerekli bir ürün. Güle güle iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısıyla o aşamaya gelirsiniz inşallah :)

      Sil
  3. Yazını okuyunca ne kadar gerekli bir ürün olduğunu anladım :) Her ne kadar şuanda bana uzak olsa da aklımda olacak bir ürün :)
    Cimcimeyi öp benim yerime annesi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde seni öpüyoruz canım inşallah seninde o günlerin gelecek ;)

      Sil
  4. Ben pembesini görmedim cok tatliymis. Ben aynı boy poşetten aldım. Icine orkid yerlestirdim. O şekilde poşet yaptım bilgin olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet aynısı bizde düşündük kagıt havlu koyduk denedik hatta o bile iş gördü ;)

      Sil
  5. Çok pratik gerçekten,yılın ürünü olmalı. Bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok pratikmiş cidden. Aslında ne kadar önemli. Ben çocuklar küçükken klozet kapaklarına rahatça oturan küçük klazet kapağı gibi birşey almıştım. Onunla idare ediyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evde bende oyle bi aparatla idare ediyorum çokda memnunum dışarda sorun oluyordu onuda çözmüş olduk :)

      Sil
  7. Gerçekten harikaymış bu tesekkürlerr:):):)

    YanıtlaSil
  8. Aynen kiz cocuk anneleri cok memnun ;)

    YanıtlaSil
  9. Bebek muhabbetleri çoook tatlı! :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de klozet adaptoru aldım. Çok memnunuz..Öyle şişeye falan yaptırmadık ama o da iyiymiş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa meşhurdur erkek çocuk pet şişeye alıştırılır :))

      Sil
  11. ben hiç lazımlık kullanmadım oğluma direk adaptörü koydum klozete o şekilde yaptı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet evlerde öylede bu dışarısı için ideal koştur koştur tuvalet aramaya gerek kalmıyor :)

      Sil
  12. Hiç görmemiştim. Güzel bir ürün..

    YanıtlaSil
  13. Çocuklar için, özellikle anneler için büyük kolaylık, ama bu atıkların çöpe atılması beni biraz rahatsız ediyor, neden derseniz çöplerde kedi ya da köpeklerin bu atıkları karıştırıp etrafa mikrop saçma ihtimali çok fazla, Gerçi bebek bezleri için de aynı sıkıntı var. Bu yüzden çok korunmalı bir şekilde paketlenip atılmalı diyorum. Lütfen yanlış anlaşılmasın yine de güzel bir ürün, sevgiler. http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık çöp tenekeleri esksi gibi değil en azından Bursa da kocaman kapaklı kedi kopeklerin karıştıramayacağı boyutta yaptılar çokda güzel oldu ne koku çıkıyor etrafa ne de kedi köpek karıştıramıyor.Bende bezlerin poşete konulmadan öylece atılmasına karşıyım bazen yeşillik alanlarda görüyorum ve üzülüyorum maalesef bilinç bir halkımız yok.sevgiler

      Sil
  14. ooo süpermiş hemen şimdi oğluma ve tuğba kızıma gösteriyorum daha erken ama ilgilerini çekecektir.

    YanıtlaSil
  15. Onlar da görmüş bunu:)) arkadaşlarının seninki gibi bir prensesleri var onlar almışlar çok kullanışlıymış:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. anaaaa ne yapmışlar yaaaa :) ay baksanaaaa bunun kediler köpekler için olanını da yapsalar yaaa de miiii :)

    YanıtlaSil
  17. Çok güzel bir ürün. Dışarıda tuvalet çok büyük sıkıntı gerçekten. İyi ki yazmışsın.

    YanıtlaSil
  18. Süper bir ürünmüş. Ve büyük rahatlık. Ben kızım için zor olan yöntemi deniyorum. İlk başta yedek tuvalet adaptörü ile yola çıkıyorduk baktık temizlemesi götürmesi getirmesi sıkıntı. Her tarafa iki kat peçete serip öyle oturtuyorum. Etrafı ellememesi içinde belki 40 kere söylüyorumdur. En cok da bu sene kreşe basladıgında ne yapacagız bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  19. Ben de instagramdan öğrenmiştim bunu. Çok şükür ki hiç ihtiyaç duymadık, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  20. harika bir ürünmüş, ne çok pratik şeyler çıkıyor artık

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe