14 Kas 2014

ANNELİK



Bilenler bilir Ela zor uyuyan bir çocuk Yağız da bu sıra yatmamak için elinden geleni yapıyor.

Yağız a sözüm geçiyor 21:30 da yatmasını sağlıyorum ama Ela yı uyutmak 23:00 buluyor.

İkiside uyuyunca keyif yapayım diyorum elimde telefon ikisininde fotoğraflarına bakarken buluyorum kendimi ve bir bakıyorum çocukların başucundayım.Sağlıklı oldukları için şükrediyorum ikisini de Allah a emanet ederek yatıyorum fakat saat başı odalarına gidip gidip nefes alışlarını kontrol ediyorum.Sonra sabah gülümsemelerini görünce oturup yine şükrediyorum.Evet bu delilik biliyorum ama kendime engel olamıyorum.

Bu sıra okadar çok çocuk ölüm haberleri okuyorum ki etkilenmemem mümkün değil.Anne olmadan önce başkası için bukadar üzüldüğümü hatırlamıyorum.Ama şu kadınsal hormonlar varya fena oyun oynuyor ve annelik duygusunu sonuna kadar iliklerine işliyor o saatten sonra herkesin çocuğuna  üzülüyor her annenin derdine derman olmak istiyorsun.

Evladı için ağlayan bir anneyi görünce kendi evladımın başına gelmiş gibi hayatta herşey anlamsızlaşıyor.Sarılıp acılarını içinden söküp almak istiyorsun yapamayınca da oturup kendi çocuklarına sağlık diliyorsun.

Annenin namuslusu namussuzu olmaz bana göre.Vicdanlı olanı ve birde arkasına bakmadan terkedecek,başkasına satacak,bilerek gözyaşlarının akmasını sağlayacak VİCDANSIZ olanı vardır.

Allah herkese VİCDANLI annelik duygusunu yaşamayı nasip etsin.

Sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışşsın. :) Annelik bambaşka ya.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir fotoğraf, üçünüze de maşallah diyorum, nazar değmesin. Canım o dediğin duyguyu iyi biliyorum takma kafanı, bazen hani kapıyı kilitleriz tekrar tekrar bakarız kilitledik mi, kilitlemedik mi diye takıntı (obsesif compulsion mu ne) sonra senin ruh sağlığın etkilenir rahat ol bebeklerde öyle uykuda nefes durması duymuştum ama seninkiler artık büyümüşler öyle şeyler aklına getirme:) Allah'a meleklere emanet et...güzel güzel uyusunlar
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah a emanetler ya her dk korkuyla yasanmıyor tabi ama seytan dürtüyor işte yapıcak bisey yok :) aminnn cnm sağolasınn

      Sil
  3. Amin..
    Ve çok güzelsiniz.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokkk tesekkur ederim hosgeldin buarada sevgiler :)

      Sil
  4. Masallah ikisine de. Annenin nazari cok deger derler, aman dikkat :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe