17 Kas 2014

Çocukla AVM


Haftaiçi öğlen yemeklerimizi işyerime yakın avm de yediğim için  alışverişimi alacaklarımı her ihtiyacımı haftasonuna bırakmadan hallederim.

Çocuklarla avm gezmeyi sevmiyorum.Buna en büyük etken bebek arabası ile asansör önünde dakikalarca bekliyor olmak.Yan tarafta yürüyen merdiven olmasına rağmen gencecik sapsağlam insanlar illa asansöre binmek için mücadele ediyor.

Bu sefer ben sinirlenip bebek arabasına rağmen yürüyen merdivenle çıkmaya çalışıyorum.Bunun riskini bildikçede daha bir geriliyorum.Yakın zamanda haberlerde okumuştum kadın çocuğunu bebek arabasına bağlamamış birde yürüyen merdivenle inmeye kalkışmış ve çocuk arabadan düşmüş.Değermi?

Kadın tedbirsizliği yüzünden zaten suçlu ama onun kadar ihtiyacı olmadığı halde asansörleri meşgul edenlerde suçlu.

Gidin yürüyün arkadaşlar 2 saat mağazaları gezerken yorulmuyorsunuz da yürüyen merdivene binerkenmi yorulacaksınız?Obezite almış başını gidiyor spor yapmıyorsunuz bari 2 merdiven çıkın.Bebek arabasıyla bekleyen bir kadını görünce arkanızı dönüp cama hiçç boşuna yapışmayın komik görünüyorsunuz.

Ne kadar tembel bir milletiz anlamıyorum ki.Birbirimizin işini kolaylaştırmak yerine illa çıkmaza sokmaya çalışıyoruz.Hele ki yeni nesil de saygı falan hiççç yok.Valla iki çocuk yetiştiriyorum ama umarım büyüdükçe bencil olmazlar.Umarım diyorum çünkü belli bir yerden sonra çevre faktörü devreye giriyor.

Neyse haftaya gergin başlamış olmayım ama biri hadi gel avm ye gidelim deyince 40 kere düşünür oldum.


Sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 yorum:

  1. Gülşah,
    Çocuğum yok bilemiyorum ama ben avm zaten oldum olası sevmem..
    Bende senin gibi bir dönem yakınlık dolayısıyla hep avm de öğlen yemekleri yerdim sonra değiti iş güç, neyse.
    Avm soğuk bir yer!
    Çocukla rahat olabilir belki ama..
    Yok yok sevemiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy ben çok severim cnm ya tek başıma bıraksınlar beni bide cebime para koysunlar saatlerce bıkmadan gezerim :) amaaaa çocukla malesef berbat oluyor yok yok hiç rahat olmuyor inanki

      Sil
  2. heey bu avm biliyom da adını söleyemedim şimdi yaaa :) sakin oool geçtiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece birimi oyle sanki sanmıyorumm hepsiii :)

      Sil
  3. canım geçmiş olsun avm maceranız....

    YanıtlaSil
  4. çocukla avm de hiçrahat edemeyenlerdenim bende. içimdekileri dışa vurmuşsun

    YanıtlaSil
  5. Aman arkadaşım dikkat et ben okurken bile korktum, madem tehlikeli boşver sen asansörü bekle merdivene götürme mazallah..tedbirde her zaman fayda vardır rahmetli annem derdi..sen al tedbirini çıkartma merdivene bebek arabasını...bu arada hayatımda avm de asansöre binmedem ne gerek var ayol dediğin gibi zaten milletin poposu olmuş 150 cm ben özellikle metroda bile normal merdiven kullanıyorum popom erisin diye:))okumuştum çok faydalıymış hatta ikişer ikişer çıkarsan yağlar erirmiş...

    YanıtlaSil
  6. küçükken bir teyzenin paltosu merdiven arasına sıkışmıştı ve eşiyle beraber kuzenimle ikimizin üzerine düştüler Allah'a şükür kimseye zarar gelmedi ama elimiz ayağımız saçımız araya sıkışıp kopabilirdi... Sizde binmeyin öyle arabayla sakın aman Allah korusun...

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe