21 Kas 2014

Haftasonu Tayt Kombini

Giyinmeyi alışverişi fazlasıyla seven biri olarak çocuk konularını biraz dağıtayım dedim.Haftasonu da hazır gelmişken bir haftasonu kombini paylaşmış olayım.

Ben haftasonu 2 çocukla gezinirken tayttan vazgeçemiyorum yatana kadar her çeşit taytı giyiyorum desem yalan olmaz :) Fazlasıyla rahat olması işime geliyor.


Taytların her çeşidini üzerine asimetrik renkli bir üst yada atlet üzeri hırka ile kombinlemek benim için en rahatı oluyor.Altına düz yada topuklu ayakkabı ile tamamlaması da gayet kolay olan bir seçim.Düz ayakkabım azdır her zaman tercihim topuklu ayakkabı :)


Deri ceketlede deri tayt bambaşka bir hava yaratıyor.Deri taytları bence baseni çok olan bayanlar giymemeli ciddi kötü bir görüntü oluyor.Ya da üzerine uzun bir üst ile kombinlemeli.Özellikle fazla kilosu olupta üzerine kısa bir üst giyenlerin özgüvenine hayranım.Giymesinler demiyorum ama insan komik görünmemek için vücuduna göre giyinmeli.



Sevgiler,













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 yorum:

  1. Haklisin,bunlar icin uzun ve ince bacaklar lazim :)

    YanıtlaSil
  2. Güzele her şey yakışır Gülşah'ım, (maşallah diyorum nazar değmesin) o yüzden tayt ya da başka pantolon sana çok yakışacaktır, ayrıca dediğin gibi herkeste güzel durmaz. Böyle incecik olmalı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sagol cnm benim o senin guzelliğin ;) vücudunu tanıyarak seçim yapanherkese hersey
      Yakışır :)

      Sil
  3. Gerçekten tayt çok rahat bir parça ben özellikle evde giymeyi tercih ediyorum hem şık hem de rahat oluyor :)
    Bu arada takipteyim bana da beklerim.
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Tayt kombinleri hakkında bir yazı da benden olsun; https://www.tarz2.com/1-tayt-ile-10-farkli-kombin

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe