14 Kas 2014

Kış Hastalıkları UMCA ve COLDMİX

Ne yalan söyleyim kışı pek sevmiyorum.Fazlasıyla kansızım ve üşüdükçe rahat hareket edemiyorum Mart dogumlu olmama rağmen kesinlikle yaz insanıyım :)

Hele çocuklarla çok zor hasta olacaklar diye ödüm kopuyor.Allah tan ailede kimse kolay hasta olmuyor.Yağız hastalanmadıkça kimseye de bulaşmıyor.Oyüzden önceliğim Yağız ı koruyup kollamak.Her sabah ikisinede istisnasız 1 kaşık PEKMEZ içiriyorum.Sağolsunlar iki çocuğum da sıcağı hiç sevmez.Geceleri örtünme diye birşey yok.Yağız ı sabah giydirip okula yolluyorum dönerken üzerinde sadece okul tişörtü kalmış oluyor.Yapma etme derken dün hafiften hastalanmaya başladı.

Hemen ılık duş aldı üzerine bol limonlu tarcınlı ıhlamur içti biraz meyve depoladık ılık süte UMCA damlattık yatarken ayaklarına da viks sürüp çorap giydi gece de bol bol terledi sabah zımba gibiydi :) bu saate kadar okuldan arayan olmadığına göre de gündüz rahatsızlanmamış demektir.Tehlike umarım geçmiştir.Yoksa Ela dan başlar tüm aile grip oluruz zaten uykusuz yaşıyoruz vücut dirençsiz sağlam durmak lazım.


Kış için çocuklara hatta büyüklere UMCA damlayı öneririm çoğu kişi biliyordur bitkisel bir damla hasta olacağını anladığım an kullanıyorum yalan değil ben bile kullandım bu sabah.Genelde pekmez, bal, meyve gibi besinlerden yana olsam da antibiyotik kullanacak duruma gelmemek için umca yı da elimin altında bulunduruyorum.Fiyatı 24 tl.civarında.

COLDMİX damlayı da burun tıkanıklığında öneririm.Buda bitkisel ve tene temas etmeden giysi yakalarına yada yastığa 1-2 damla damlatılması yeterli oluyor.Benim çocuklar gibi burnuna elletmeyen miniklerin için süper bir buluş.Anında da burun tıkanıklığını açıyor.Fakat doktora danışmakta fayda var astımı olanlara önerilmiyor.Fiyatı da 13 tl civarında.

Birde evimizin vazgeçilmezi VİKS bunu daha Ela ya kullanamıyorum ama Yağız ın ayak altlarına sürüp çorap giydirip yatırdığım da uzun süren öksürüğü olmuyor.

Bana göre çocukları ilaca boğmaktansa bağışıklığını güçlendirmek en doğrusu.

Dip not: Aman diyim ben doktor değilim sadece bunlar benim uygulamalarım ve nacizane önerilerim ;)

Sevgiler,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 yorum:

  1. oy kıyamam, geçmiş olsun. Viks ve pekmez yazmışsın ya rahmetli annemi hatırladım, viks eksik olmazdı, bir de pekmezi yumurtalıı yapardı çok lezzetli olurdu, sahana istediğin kadar yumurta kırıp pekmezle karıştırıyorsun. Bilmem hiç denedin mi? Kışı ben de sevmiyorum damla için sağol ilk kez duydum ben de alayım yastığa damlatayım çünkü nezle ve burun tıkanması en sinir olduğum şeydir uyutmaz beni:(
    hastalıksız günler diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende de anneanne usulu hersey mevcut :) eşimde ilac mumessili direk çatışıyoruz :) ayy hiç denemedim ben hicc sevmem pekmezi ya cocuklara içiriyorum baskada biryerde kullanmıyorum deneyim bakim seveceklermi :) damla yı dene mutlaka faydasını gorursun.ayy insallah kimse hasta olmasın mumkunsee :)

      Sil
  2. Merhaba Gülşah. Ben kendimce bloğumda bir etkinlik düzenledim; bloğunu tanıtmak istersen çok mutlu olurum. Ben de yalnız kalmamış olurum böylelikle:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım. Bugün hepinizi rahatsız ediyorum blog taşımak ev taşımaktan farksızmış da haberim yokmuş:/ Blog sayfamı başka bir adrese taşıdım sizin yazdıklarınız bana geliyor ama benim yazdıklarım size ulaşmıyormuş ben de kendi çapımda etkinlik düzenliyorum:) Adres, kalemderi.blogspot.com aslında takipte görünüyorsunuz ama neden öyle oldu bilmiyorum. Buradan takibe alırsan çok mutlu olurum. Etkinliğe katılıp bloğunu da tanıtırsan daha çok sevinirim:) Sanırım tüm takipçilere bu şekilde haber vermem lazım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. canım umca harika bir ürün bence de

    YanıtlaSil
  5. Umca damlanin alkol içerdiğini ve Almanyada 5 yaş alti cocuklarda kullanilmasinin uygun olmadığını da unutmayin lutfen...

    YanıtlaSil
  6. Ney doğru ney yanlış bilmiyoruz artık doktorlarada güven olmuyor hemen özel reçeteleri elimize tutusturuyolar banada verdiler umca guvenemedim eczacı gerek yok dedi araştırma hastanesine goterecegim neden bu kadar sık hasta oluyor :(

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe