12 Kas 2014

ŞABLON TASARIMI

Bloğumda güzel yenilikler oldu.Öncelikle com domain satın aldım ve yönlendirme yaptım.

Veee asıl önemlisi şablon tasarımım değişti bloglar arasında gezerken ve bir türlü nasıl olmalı diye karar veremezken http://www.degmesinyagliboya.com/ sitesine denk geldim.Sevgi Hanım sağolsun çok yardımcı oldu güzelde yönlendirmelerde bulundu.

Sonuç olarak ortaya içime sinen bir şablon çıktı.Sadece biraz fazla süslü olduğum için çizimdeki anneyi kendimle uyuşturamadım ama hiçç gözüme bile batmıyor :)

Umarım herkesin aradığını kolaylıkla bulmasını sağlayan bir sayfa olmuştur.

Böyle bir niyetiniz olursa http://www.degmesinyagliboya.com/ sayfasını mutlaka incelemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 yorum:

  1. çok güzel olmuş blogun , iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş Gülşah'cığım, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten harika bir tasarım olmuş. Ben bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel, çok şık olmuş canım güle güle kullan. Ben aradıklarıma kolay ulaşıyorum sorun yok:) İlk gördüğümde Yağız büyük Ela küçük diye düşünmüştüm; tek fark bu gibi geldi. Anneye hiç dikkat etmemiştim:) Sonuçta tablonun bütünündeki mutluluk her şeyi gölgede bırakıyor. Hayırlı uğurlu olsun tekrar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hazir bir cizim oldugu icin oynama yapilamadi goruntude ki huzura tav oldum
      Acikcasi :) begenmene sevindim cnm sagolasınnn

      Sil
  5. Çok hoş çok güzel olmuş şablonunuz.. sitenizde hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun tekrar Gülhan hanım..beğenen güzel yürekli arkadaşlara da teşekkür ederim eksik olmayın canlar..
    sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  7. harika olmuş bayıldım (:

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun çok güzel oldu. bende böyle bir değişimin eşiğindeyim. darısı bana :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnm darısı basına ciddi bir motivasyon sağlıyor hakkaten :)

      Sil
  9. Güle güle kullanın ben de çok beğendim...

    YanıtlaSil
  10. Hayırlı olsun canım hem alan adın hem yeni blog görünümun. Benim de blogumu Sevgi hanım tasarlamisti. Bana göre işinin bir numarası. Ne düşündüğünüzü çok iyi analiz ediyor ve tam da öyle bir tasarımla blogu yeniliyor. Ben hala her blogumu aaçtığımda önce hayranlıkla bbakıyorum biraz tasarimina:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa sendemi Sevgi hnm la çalıştın hatta soracaktım sana çok beğenmiştim :) hakkaten yönlendirme kısmıda cok onemli çoğu şeye müdahale etmeyip zevkine bıraktım ;)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe