28 Ara 2015

Yılbaşı Çekilişim KAPANDI

Katılan katılmayan güzel dileklerde bulunan tüm arkadaşlarıma teşekkür ederim. Gönül ister ki tek tek herkese minik hediyeler dağıtayım :)

Kazanamayan arkadaşlarımı sevgiyle kucaklıyorum.

Katılım güzel oldu çok şükür yorumlarda çok fazla çekiliş bloğu yoktu çünkü onları ayıklamak gerçekten zor oluyor. Neyseee uzatmayayım :)

Ve çekilişi kazanan arkadaşım;

Şafağın Dünyası - Şafak Karadeniz Kilimcigöldelioğlu

Kendisini tebrik ediyorum mutlu günlerde kullansın ;) Yeni yıl içinde şans getirsin.

gulsah.onen26@gmail.com a adresini bekliyorumm.

Bir sonra ki çekilişte görüşmek üzere ;)

Sevgiler,



6 yorum:

  1. Tebrik ederim şansı daim olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar.
    Çekilişte kazanan arkadaşımızı kutlarım. İyi günlerde kullansın.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullansın Gülşah'cığım, tebrik ediyorum ben de:) Sevgiler...
    (not: Ben çekilişlere filan ilgilenemiyorum kusura bakmıyorsun değil mi?)

    YanıtlaSil
  4. Aaa çok sevindim. Teşekkür ederim adresi yolluyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kazanan arkadaşın, şansı daim olur ve yeni yılda hep dilekleri kabul olur inşallah :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe