26 Şub 2015

Mama Sandalyesi Seçimi

 Yağız da pek kullanamadığımız mama sandalyesini Ela da birkaç ay kullandık. Birkaç ay diyorum çünkü mama sandalyemiz kraft ın yatay - dikey olarak kullanılan sandalyelerindendi ve Ela içinde çok sıkılıyordu.

 Çok güzel mama sandalyeleri var fakat gereksiz pahalılar. Kimileri 6.ay itibariyle mama sandalyesinde uyuyabiliyor diye bütçesini zorlayarak almaya çalışıyor. Fakat mama sandalyesinin amacının sadece yemek yerken sofrada kullanılması gerektiğini unutuyorlar. Zaten hareketli olan zamane çocukları 1 yaşından sonra
mama sandalyesinde fazlasıyla sıkılıyor.

 Oda yetmezmiş gibi evde bu pahalı ve kocaman mama sandalyesini koyacak yer bulmakta zorlanıyoruz. Temizliğide ayrı bir eziyet bin tane parçası var.

 Bel maalesef 2 çocuğum da da severek kullanamadım. Ne çocuklarım sevdiler ne ben. Verilen paraya da yazık günah oldu. Geçenler de yeni doğum yapan arkadaşım mama sandalyeniz duruyorsa almak isterim dedi. Amannn dedim boş ver :) Git ikea dan hem uygun hem pratik mama sandalyesi al daha iyi :)
mama-sandalyesi

 İkea nın mama sandalyesini çok geç keşfettim evde diğeri varken de alamadım. Ama gittiğimiz lokantalar da ya da evinde olan arkadaşlarda bu sandalyeye Ela yı oturttuğumuz da çok daha rahat olduğunu gördüm. Bebek ilk oturmaya başladığında ya da ek gıdaya geçtiğinde diyelim yanına minder desteği ile sonrasında da mindersiz çok rahat oturabilir. Temizliği de çok kolay ve çok yer kaplamıyor oluşu da ayrı bir alma nedeni.

 Bu saatten sonra benim almama pek gerek yok. Ama mama sandalyesi arayanlara tecrübelerimden dolayı büyük ve pahalı mama sandalyelerini hiç önermiyorum. İlk çocukta insan araştırmadan gördüğü her şeyi özenip alıyor ama ikinci çocuk da daha bilinçli oluyor.

Sevgiler...

14 yorum:

  1. Biz de yeğenime almıştık;) Çok da rahat üstelik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla rahatsız diye begenmeyenler var bence cok yanılıyorlar :)

      Sil
  2. Biz de de ikeanın bu modeli var. Çok ta memnunuz. Gittiğimiz her yere götürüyoruz. Herkese de tavsiye ederiz:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok kullanıslı doğru gittigin yerede goturebiliyorsun hafif nasılsa ;)

      Sil
  3. Ah Gülşah annem kocaaaaman craft marka bir sandalye almış. Taşıyamıyorum bile. Bildiğin mobilya. Mecburen kullanıyorum. Ama torun gelince heyecan yapıp en iyisini almak isterken en pahalının ve en büyüğünün en iyisi olacağını zannediyorlar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin annen yapmıs bizde kendi ellerimizle yaptık valla o hatayı :) mecbur kullandık inanki

      Sil
  4. Ben, masaya monte edilebilenikatlanabilir bir şey almıştım ve bir daha da öyle bir şey görmedim.Altı yoktu,havada duruyordu çocuk ve yer de tutmuyordu.Onun dışında o kocaman mama sandalyeleri hakikatten bana göre de gereksiz ve kullanışsız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet onlarda bi ara pek moda oldu kullananlarda memnundu fakat sonra birden ortadan kalktı ya da bizler heryerde ikea nın modelini gordugumuz icin dikkatimizi cekmiyor :)

      Sil
  5. faydalı bilgiler paylaşmaya devam ediyorsunuz sürekli güncellenen siteleri bizde sık sık takip ediyoruz başarılar

    YanıtlaSil
  6. biz de bunu kullanıyoruz..çok da memnunum ben şahsen..arin'i bilmem zira o neresi olursa olsun pek oturmayı sevmiyor :)

    bir de mamas&papas marka sandalyeye monte edilenden var ama onu sevmedi bak..biz de çok ısrarcı olmadık açıkcası..biraz uğraşsaydık ona da alışırdı sanıyorum..

    YanıtlaSil
  7. bebek salıncakları hakkında ne düşünürsünz peki. bazılarının aynı zamanda sabitlemesi ile mama sandalyesi özelliği de var. 160 tl ye bulunabiliyor. bu tavsiye ettikleriniz de 75e geliyor sanırım

    YanıtlaSil
  8. Ijeanin mideki kac aydan itibaren kullanilabiliyor? 5.5 aylik bebek uzun süre oturabilir mi Is yaparken mutfakta yanikda?

    YanıtlaSil
  9. Bir keresinde oglum alışveriş merkezindeki mama sandalyesinde kaydı ve düşme tehlikesi yaşadı evdeki masa sandalyesi korumalı olmasına ragmen çok endişelendim o günden sonra .Mama sandallesinin kaymaması için buyurken.com'dan hippo grippo sandalye pedi aldım.Çok memnun kaldım ..

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe