6 Şub 2015

Çocuklara Oyun Alanları


 Saklanma alanları ya da oyun alanları da diyebiliriz çocukların çok hoşuna gidiyor. Bizler zamanın da masa altı, koltuk arkalarını kendimize yer edinirken zamane çocuklarının çadırları ya da görseller de ki gibi oyun alanları oluyor. Böyle alanların hayal dünyalarının gelişmesine yardımcı olduğuna inananlardanım. Hatırlasanız a masa altlarında ne oyunlar kurardık :)

 Yağız ufakken çadır almıştım ve aylarca içinde yaşadı diyebilirim. Naylon ve çok toz topladığı için sıkıldığı ilk an da söküp attım.

 Ela içinde vakit geldi derken pinterest te bu modellere denk geldim. Naylon çadırdansa bunlar daha cazip ve daha kullanışlı gibi görünüyor.

 En alttaki ev şeklinde ki saklama alanına da ayrıca bir bayıldım. Etrafta oyun sepeti gezdirmektense böylesi daha rahat olabilir.


oyun-evleri

  Ela nın yatağıda alttaki gibi ve yan tarafı boş bu model çok cazip geldi. Allah ım parayı bulsam neler yapacağım :)

oyun-evleri

    Ve işte favorim :)
    Yazarken aklıma geldi bu şekilde de derli toplu pek durmayacağı için tüm dağınıklığı da böyle açıkça sergilemiş gibi olmuyor muyuz? :) neyse ben oyun alanı kısmıyla ilgilenmeye devam edeyim.

oyuncak-saklama-alanlari
    

  Mutlu hafta sonları dilerim.

  Sevgiler..



32 yorum:

  1. bende 1. fotograftakini beğendim.çok hoş görünüyor fiyatları hakkında bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu foto yurtdışına ait ama bu modelin benzeri ikea magazalarında var ;)

      Sil
  2. ay bak valla böle yatağım olsa ben de altından çıkmam ki şimdi deeee :)

    bi deee çok sevindim ki blog sevdiğineee demek ki hiç kaybolmucaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ela ya alıp bende içinden çıkmıcam zaten ki :))) blogumu bırakıp gitmem biryerlereee ;)

      Sil
  3. Çok tatlı bunlar yaa...çocuklar bayılır:) bir de kızılderi çadırı gibi şeyler oluyor...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet ablacım onlarda pek meşhur neler var neler :))

      Sil
  4. çok güzeller bunlar eskiden bizlerde sandalyelerden üzerine örtü örterek çadırlar yapardık şimdi herşeyin hazırı var ve çok daha güzeller kullanışlılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama daha mutluyduk ozamanlar :) şimdiki cocuklar cidden doyumsuz :)

      Sil
  5. Çocuk odaları son zamanlarda şahane dekorasyonları ile insanın içini kaynatıyor :) Çocuk olup o oyun alanlarında oynayasım geldi şimdi :))
    Oytuna küçükken bende bir çadır almıştım. Ahhh ne başa bela olmuştu. Şöyle bişeyler yapsaydım keşke... Ama bazen akla gelmiyor işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sene bambaşka modeller çıkıyor hepsine yetismek mumkun değil :) yağız a aldıgım cadırda basıma bela olmustu ama 5-6 sene önce bile bu modeller yoktu

      Sil
  6. para olsa çok şey varda...bunada şükür tabiki...ikinci çocukda bende çok araştırdım ama fiyatından dolayı malesef alamadım..

    YanıtlaSil
  7. Ay ne kadar güzeller. Çocuklar için harika öneriler.

    YanıtlaSil
  8. Hepsi çok güzel, yeter ki bütçeler ve alan musait olsun.Çocukları rahat ettirecek gibi görünüyor. sevgiler...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahat etsin vakit gecirsinler eglensinler diye hersey birde memnun olsalar :))

      Sil
  9. Hepsi birbirinden güzel çocuklar parklarda bahçelerde oynamayınca haliyle çocuklarımıza böyle ortamlar hazırlamak gerekiyor emeğinize ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen oyle sokak kavramı kalmadı malesef artık :) tesekkur ederim

      Sil
  10. Küçükken böyle şeyleri sadece filmlerde görürdük. Şimdi bir şekilde evde uygulamak pek keyifli. Yaratıcılığınıza hayran oldum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sokak eğlencesi olmayınca evde bu alanları yaratmakta mecbur kalıyoruz birazcık :)

      Sil
  11. Yeni Modern mobilyalar küçük alanları kullanışlı hale getirmeyi hedefliyor. Derli toplu olsada bizlerimi çocuklarımı mutlu ediyor düşünmeden edemiyorum.. Emeklerinize sağlık.. Fikirler güzel .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla amac hepimizi mutlu etmesi :) derli toplu olmayı basarabilen varsa alnından operim zira bizim ev yıllardır bir türlü derli toplu olamadı :))) tesekkur ederimm

      Sil
  12. 1. oyun alanını çok sevdim. Çocuklar gizlenmeyi seviyorlar. Onlara ait bir yerleri olması hoşlarına gidiyor gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende en cokkk onu sevdimmmm bi el atacagım bakalım :)

      Sil
  13. Sevimli tasarımlara bayılıyorum gelde çocuk olma..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya insanın cocuk olası geliyor gercekten :)

      Sil
  14. Her şeyin başı para olmuş malesef :) Çok hoş gerçekten benim de böyle bir odam olsaydı daha ne isterdim ki :) Neyse ki içime sinen şeyleri seçtim evim için yeni düzüyoruz da :) Pembe Kreasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev yenilemesi gibi güzel ve zevkli birsey yok :) hele sizin gibi zevkli birinin evi şahane olacaktır eminim ;)

      Sil
  15. cok keyıflı fıkrıler bunlar...kuzulara heryer oyun alanı o ayrı :) sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süre oynasalar bide daha iyi olacakta :)))

      Sil
  16. çocuklar bayılır sanırım böyle odalara :) biz çocukken yatak konan dolaplara saklanıp oyun oynardık..bunlar çok sevimli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizler oyun kurmayı daha iyi biliyorduk sanırım :) tesekkur ederim sevgiler

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe