9 Şub 2015

Nestle Coffee-Mate Deneyimi

 Fikrimühim paketlerini ayrı bir seviyorum. Bu sabah da işe geldiğim de beni bekleyen bir paket vardı.

 Paket dediysem öyle uyduruk birşey değil. Bayağı şık bir teneke kutu içerisinde NESTLE COFFEE-MATE nin kahve ve yeni bol köpüklü kahve kreması vardı. Gün içerisinde çok fazla kahve içmemeye dikkat etsem de sabahları herkes gibi kahveyle ayılan bana gayet yerinde bir paket oldu.

nestle coffee-mate-kahve kremasi

 Köpüklü ve ekstra yumuşak bir tat tanımlaması bu kahve kreması için çok yerinde olmuş. Zaten istesemde öyle sert kahveler içemem. Mutlaka süt yada kahve kreması ile kahvemi yumuşatırım. Daha doğal olduğu için önceliğim süttür fakat coffee mate kahve kreması da önyargılarımı bir nebze kırmış oldu.

 Ayrıca kahve kremalarının kalorili olduğunu düşünürdüm ama tanıtım broşürlerinde coffee-mate kahve kreması ile yaptığınız bir fincan nescafe de sadece 32 kalori var olduğu yazıyor. E bu durumda gerçekten kahve keyfi yüksek, kalorisi düşük bir içim olacaktır.

 Kısaca ben bu tadı sevdim.

 Kutusunu da mutfağım da çekmece içi düzenleme de kullanmaya karar verdim :)

 Markaların bu yollarla tüketicinin nabzını ölçmesi bana reklamlarda bas bas biz en iyisiyiz diye  bağırmasından daha mantıklı geliyor.

nestle coffee-mate-kahve kremasi

 Herkese mutlu, sağlıklı bir hafta dilerim.

Sevgiler,

14 yorum:

  1. ay bi dakka bi dakka nasıl geldi bu paket söleseneee yaaaa evet kutu çok kullanışlı evet peki o üstünde patisserie yazan bardak ama bu kutu hediye nasıl göndermişler sana yaaa söleseneee ben de alcam amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikrümühime üye olman yeterli canımmm ;) he bardağım bernardo canım ciğerim olur kendisi :)

      Sil
  2. ilk kez banada geldi çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet ve keyif ola :-)

    YanıtlaSil
  4. Gülşah hanım fikrimühim gadget ini bloğunuzda nasıl paylaştınız ? ben kodu bulamıyorum maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok uzun zaman oldu inanın ama sitelerinden bulmustum o kodu ordan kopyalayıp ekledim.

      Sil
  5. Ben de ankete katıldım ama yollamadılar :)

    YanıtlaSil
  6. Bak canım çekti, biz de içeriz artık:))

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe