27 Şub 2015

Siyah Beyaz


siyah beyaz
 
 Dün akşam çocukları kocama bırakıp arkadaşlarımla sinemaya gittim. Maç var demişti ama olsun çocuklarla izlersin işte dedim o da ses etmedi çıktım gittim. Meğer UEFA Avrupa Ligi maçıymış valla bilsem gitmezdim :) Çünkü hasta beşiktaşlı bir eşe ve erkek çocuğa sahibim. Ela hanım da ortalarda dolanmış hep birlikte maçı izlemişler. Geldiğimde penaltı atışları oynanıyordu ve biz Ela ile sessizce odaya kapandık olurda yenilirse babasının depresyona girdiğini görmesini istemedim :) Neyse ki sonunda siyah beyazlı kahramanlar tarih yazdı ve Liverpool u mağlup ettiler.

 Futbol ile pek alakam yoktur ama ailecek BJK li olduğumuz doğrudur :) E madem öyle haftanın bu son gününde blogumu siyah beyaz kombinler le donatalım herkesin gönlü olsun ;)

 Ve burdan tüm Beşiktaş futbolcularını Türkiye ye bu gururu yaşattıkları için tebrik etmiş olalım.

siyah beyaz elbise
siyah beyaz çocuk elbisesi
siyah beyaz çocuk elbisesi
white and black dress
siyah beyaz kombin elbise

 Sevgiler,





21 yorum:

  1. bizim evdeki erkekler fanatik galata saraylı olmasına rağmen bizimkilerde bu maça bakıp tezahuratlar eşliğinde beşik-taşın yenmesini evde bayram havasında kutladılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehehe valla ben son dakikalarına yetiştim bol dua ettim kazansın diye yoksa yıkılırlardı eminim :)))

      Sil
  2. Oyy bebişin tatlılığına bak yaa :) Maaşallah Maaşallah abla Allah nazarlardan saklasın.
    Maçıda bende senin gibi penaltılarda yakaladm abla fanatik beşiktaşlılar her yeri siyah beyaz yaptı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aldanma sen onun tatlılıgına :))) aminnn canım
      valla tarih yazdılar resmen ;)

      Sil
  3. 2 cocuk degil,3 cocuk yazsaydin ya basliga:)) erkeklerde cocuk bence...

    YanıtlaSil
  4. Mac bir harikaydi cok sevindik de, sizin cocuklar daha bir harika :) Masallah, Allah nazarlardan korusun...

    YanıtlaSil
  5. Ben Fener'liyim tebrik ediyorum Beşiktaş'ı:)))siyah-beyaz kıyafetler çok güzel, rahmetli annemin en sevdiği renk uyumu siyah-beyazdı. Giysilerinin çoğu öyleydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taraftar dayanışması şart ama degilmi :) valla benimde cogu kıyafetim siyah beyaz :)

      Sil
  6. Futbolla aram yok denecek kadar az. Ruhum duymadı bu galibiyeti. :)) Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benimde aram yok canım ama evi ayağa kaldıran kocam ve oğlum olunca herseyden haberdar oluyorum :)))

      Sil
  7. Ayy ben yazıdan çok bebeğin güzelliğine takıldım! Allah bağışlasın ikisini de :D

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı çocuklar, nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  9. Hasta Beşiktaşlılara da
    Eşini kırmayıp maç akşamı çocuklarına bakan kocaya da
    Bilsem gitmezdim diyen tatlı yürekli anneye de kooooooooskocaman selam olsun
    Ay bayıldım ben hepiciğinize :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy kucak dolusu sevgilerde bizdeeennn :) cokk opuyoruzz

      Sil
  10. Her zaman siyah ve beyazın kombinasyonlarına bayılmışımdır.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe