18 Haz 2015

1.Yıl Kutlama Çekilişim KAPANDI

www.gulsahonen.com/2015/06/1yil-kutlama-cekilisim Dün akşam itibariyle bitmiştir.

 Katılan, katılmayan ve güzel dileklerde bulunan tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

Kazananı çeklişyap.com dan belirledim.

Veee kazanan arkadaşım yeni bloggerlardan ve sanırım ilk kez çekilişe katılmış ;)
minikkelebeginannesi bloğunun sahibi güzel anne Ayşe Köseler Güneş kendisini tebrik ediyorum.

Güzel günlerde kullansın inşallah ;)

blog çekiliş

Bir başka çekilişte görüşmek üzere ;)

Sevgiler,



19 yorum:

  1. Ayyy ilk kez bir çekilişe katıldım ve bana çıktı :)) Kendi kendime gülüyorum çünkü 6. his mi demeliyim gördüğüm rüya mı demeliyim bilmiyorum :) Rüyamda görmüştüm çekilişiniz bana çıkıyordu :)) şoktayım şaka gibi :) öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  3. kazanan arkadaşı tebrik ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Kazanan arkadaşı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun, güle güle iyi günlerde kullansın...

    YanıtlaSil
  6. Kazananları tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  7. Kazanan arkadaşlar güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  8. kazanan arkadaşı tebrik ederim

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler, güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler kazanana

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, blogunuzu çok beğeniyoruz. Sitemizin ziyaretçileri de blogunuzdan överek bahsediyorlar. Sizleri de "Türkiye'nin En Sevilen Blogları" arasında görmek isteriz. www.Seviliyo.com 'a blogunuzu eklerseniz çok seviniriz. Blogunuzu eklemek için lütfen tıklayınız.

    YanıtlaSil
  12. Güzel kutlamışsın ilk yıl dönümünü Gülşah :)

    YanıtlaSil
  13. Çekilişi kazanan arkadaşı tebrik ederim :) Güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil
  14. Kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe