9 Haz 2015

Çocuk Modası

lcw waikiki tişört Çocuk modası diye bir şey varmı diye sorarsanız bence artık var. Çeşitler arttı. Öyle basit tulumlar pek kalmadı her şey taşlı, süslü püslü. Ucuzada var pahalıya da var. Herkes de bütçesi yettiği kadarıyla özeniyor ve bu modaya ayak uydurmaya çalışıyor.

  Bizde çocuk sayısı 2 ye çıktığından beri daha hesaplı alışveriş yapmaya çalışıyorum. Tamam bazen ipin ucu kaçabiliyor ama dikkat etmeye de çaba harcıyorum :)

 Genelde de gözüme güzel gelen, terletmeyen, sıkmayan, çocuklar için rahat olan kıyafetler önceliğimdir. Lcw waikiki bu konuda benim hiçbir zaman öncelikli tercihim olmadı nedeni ise aynı ürünü şehirde ki tüm çocukların üzerinde görebiliyor olmaktı. Resmen çocuklar kızılay dağıtmış gibi gezdiler bir dönem. 

 Birde benim sinekli erkek Yağız asla o mağazadan alınan kıyafetleri giymezdi meğer önünde ki maymuna ayarmış çocuk. Hakkaten her erkek çocuk ürününün üzerinde o meşhur maymuncuklarının resmi vardı. 
kız çocuk havlu elbise Ama bu kıştan beri bakıyorum lcw waikiki de çok değişiklik var. Evet birçok ürününde yurtdışı markalarının (carters, zara gibi) taklidini yapmış. O çok önemli değilde en güzeli her üründen belli sayısıda üretmeye başlamış yani bir kere gittiğinizde bulduğunuz ürünü bir daha bulamayabiliyorsunuz. Böyle oluncada çocuklar dışarda pişti olmuyor ikiz gibi gezmiyor :) Mesela bu kapşonlu havlu plaj elbisesi disney sitesinde 79tl ama lcw waikiki 25tl gibi bir rakama satıyor hatta dün gittim burda ki mağazada kalmamış bile. Büyüğü olsa kendime de alacaktım :)

lcw waikiki neon pembe Bu neon pembe takımda hem rahat hem terletmiyor ikisi 26tl gibi bir rakama denk gelmişti. Pembe olduğu için Ela nın favorisi :)
pembe sweet kız çocuk modası Bu neon pembe ince ve yumuşacık sweette lcw waikiki den yağmurlu geçen bu günlerde büyük kurtarıcım oldu.
erkek çocuk modası Veee lcw waikiki den asla giyinmem diyen Yağız ın sonu :) Pantalonda gömlekte lcw waikiki :)
kız çocuk chicco Sarı etek lcw waikiki ,tişört chicco  bunları geçen yıl indirimdeyken 1 beden büyük alıp bu seneye göre hesaplamıştım ;)


tasarım elbise ahh bu elbise yokmu bayıldımm buna instagram dan alınma doratasarım a ait. 35tl ye almıştım.

 Şimdilik telefonumda ki fotolar bunlardan ibaret bizde huydur her kıyafet alındığında özellikle Ela hanım giyer fotoğraf çektirir aynada da kendine bakar ve maşallah der :))) çok egoist bir çocuk yetiştirdiğimi hissediyorum :))

 Evet "çocukların yediği helal giydiği haram" cümlesine bende katılıyorum ama konu kıyafet olunca insan kendinden bile ödün verip çocuklarına alıyor bende ki durumda böyle. Hele kız çocuklarının seçeneklerini gördükçe insanın kendini frenlemesi zor oluyor. 

 Daha şimdiden ben seçicem diye kavga eden Ela yı yaşı küçükken istediğim gibi giydireyim de sonra beni sallayamayacaktır ;)  Yani Çocuk modasının çocuklar büyümeden tadını çıkarmak gerek.

 Sevgiler,







21 yorum:

  1. Hepsi çok güzel cicilerin maşallah içindekiler daha da güzel Allah bağışlasın.
    Biz de durumlar biraz daha farklı iki erkek olunca bazen aynı veya benzer giyinmek istiyor büyük oğlum. Kimi zaman aynı alıyorum kimi zaman alakasız. Büyüğün zamanında hatırlıyorum da çocuk kıyafetlerinde hem bu kadar seçenek yoktu hem de bu kadar hesaplı değildi. Büyüğün zamanında alamadıklarımı şimdi alıyorum. İçimde kalmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnn cnm.illa bi şekilde alıyoruz işte işin sonu bu :) erkekde en azından büyükten küçüğe kalma durumu var o bile bi avantaj

      Sil
    2. Aaa evet o tabi büyük avantaj :) O nedenle büyüğünkilere verdiğim paraya acımıyorum çoğu zaman nasıl olsa küçük de giyecek diye ;)

      Sil
  2. Fotoğraflardan da anlaşılacağı gibi çocuk modası değil kız çocuk modası var:))))
    Kızara göre her şey o kadar renkli ve güzel ki ben bile oğlanlara alırken şöyle bir bakarım kızların tarafına da...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başlık aslında öyleydi :)) ama içinde birde erkek fotosu var mazallah görür falan kızmı diyorsun bana der olay çıkmasın istedim tipik anne işte herşeyi hesaplıyorum :))) hayır onun fotosunu koymasam içimde rahat etmedi evlat işte

      Sil
  3. çok şirinler çok yakışmış kıyafetleri :-))

    YanıtlaSil
  4. benim de kurtarıcım h&m. hem hesaplı hem de öyle erkek diye mavilere boğulmuş değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh maalesef h&m bursa da yok büyük eksiklik gercekten :)

      Sil
    2. amaaan dert mi? beğendiğin bişi olursa göndeririz olur biter.. :)

      Sil
  5. şu ara ince, tiril tiril şeyler bulmakta zorlanıyorum ben de
    seçimleriniz harika hepsine bayıldım
    çocuklar zaten on numara ;)

    YanıtlaSil
  6. Ela'nin pembis kiyafetlerine bayildim ben masallah^^ Ama Yagiz in o yaz kiyafetleri de pek yakismis dogrusu ona da kocaman masallah^^

    YanıtlaSil
  7. Ben bu küçük mankenlerimize teşekkür ediyorum hepside çok şekerler :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Allahımm bu tam bir lokma da yenir kiiiii kurban olurum sana Maşallah.
    Çok yakışmış cicileri mankenimize kucak dolusu sevgiler .

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok tatlı ve de çok yakışmış
    Ben en çok neon sweat e bayıldım
    iyi günlerde kullansınlar kuzular

    YanıtlaSil
  10. kız çocuklar daha şanslı tabi bu konuda... farklı farklı ciciler giyebiliyorlar... Elacık da şirin mi şirin maşallah... Hepsi de çok yakışmış.. Güzel günlerde giyinsin..
    Yazız'ın karizmasını atlamayalım... Çok şık bir beyfendi olmuş..:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Ben de genelde LCW ve C&A dan alıyorum. Hem hesaplı hem kaliteli. Geçmiş dönemleri bilmiyorum ama 1-1.5 yıldan beri buradan alışveriş yapıyorum arada pişti olsakta memnunum.

    YanıtlaSil
  12. mankenlerde çok tatlı maşallah

    YanıtlaSil
  13. Gözlüklerini yerim ben:))))çok tatlılar maşallah, güle güle giysinler:)

    YanıtlaSil
  14. Ne kadar cimcime bir kızın var. Maşallah.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe