23 Haz 2015

Eğitici Oyun Kartları

flaş kartlar

Eğitici oyun kartlarının önemini her yerde ve her zaman vurguluyorum. Ela nın özellikle kelime haznesinin gelişimin de bu kartların çok etken olduğuna da inanıyorum. Tavsiye edebileceğim kartları şöyle bir sıralayım belki arayış içinde olan vardır ;)

alfabe ile kelimeler edukids Edukids kartlarının hepsini tavsiye edebilirim fakat yaşımıza uygun olan ve özellikle Ela'nın harf merakı yüzünden alfabe ile kelimeler kartları bize daha cazip geldi. Ön yüzünde harf, arka yüzünde ise o harfle başlayan resimli nesne isimleri var. Ayrıca harfleri yan yana getirip kendi adı gibi basit isimler de oluşturabiliyoruz.

süper çocuk Bu kartları daha önce de yazmıştım TIK TIK . Hala da severek oynuyoruz. 2 - 7 yaş a daha uygun ama 9 yaşında ki Yağız'ın bile favorisi :)

eğitici oyun kartları Bu kartlar ise ilk göz ağrımız. Oluşumu anlatıyor. Tavuktan yumurta, yumurtadan civciv çıkar gibi. 15 aylıkken almıştık bu kartları oluşum sıralamasını o zamanlar yapamıyor sadece isimlerini söylüyordu. Şimdi hepsini çözdü ;)

 Kitaplar kadar faydalı olduğunu düşündüğüm bu eğitici oyun kartları çocuklarınızın yaşına göre seçip alabilirsiniz. Özellikle konuşmaya yeni başladığı dönemde bu eğitici kartlarla gayet güzel vakit geçirip dil gelişimine katkıda bulunabilirsiniz. Yolculuklarda da çok güzel işe yaradığını belirtmem de fayda var ;)

 Ben kitaplar gibi bu eğitici oyun kartlarını da daha uyguna geldiği için kitapyurdu sitesinden alıyorum. Bir sürü de seçenek var. Sorunuz olursa mail atabilirsiniz ;)

 Sevgiler,






25 yorum:

  1. hem eğlenceli hem eğitici, çocuklar da bu yüzden çok seviyor

    YanıtlaSil
  2. Bilim Çocuk dergisinin eğitici kartları oluyor. Biz bir dönem düzenli alıyorduk dergiyi. Yağız için çok yararlı olur bence....

    YanıtlaSil
  3. bu kartlar çok eğlenceli ve yararlı oluyor çocuklar için ..

    YanıtlaSil
  4. Hatırlattığın iyi oldu benim bıdığa da alsam iyi olacak abisi onun yaşındayken konuşmayı çoktan sökmüştü bu ufaklık biraz daha yavaştan alıyor durumu

    YanıtlaSil
  5. oluşumu çok tuttum, neden-sonuç kurması harika

    YanıtlaSil
  6. çocuklar için çok keyifli

    YanıtlaSil
  7. süpermiş yıllar önce benim çocuklarımın da lego küpleri şeklinde vardı bu oyunlardan harf matematik resim hepsini içeriyordu çocuklarım ortaokula başlayınca yeni okula başlayan bir miniğe hediye etmiştik:)
    kartlarla oynaması da çok keyifli olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her sene yeni biseyler cıkıyor 9 sene once yağız zamanında bile cok yoktu boyle seyler :)

      Sil
  8. Süper eğitici kartlar bizde almıştık blogda yazmıştım birara bakarsınız çok çeşitli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kartlar çok işe yarıyor gercekten bakarım bakarımm ;)

      Sil
  9. ne güzel bilgiler veriyorsun. küçük çocuğu olanlar mutlaka sık sık uğramalı sana. sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. merhaba kanalınızı takipteyim iyi calısmalar dilerim umarım bende bu duyguları yasarım :) eminmetin.com.tr

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Gülşah Hanım :)
    Ben namı-ı diğer kaçak Masal Yıldızı :)
    Tekrar döndüm blog alemine, tabii Ela'nın çook fotoğraflarını kaçırdım sanırım bu sürede.
    Öpüyorum cimcimeyi, tekrar görüşmek dileğiyle. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Biz de çok seviyoruz bu kartlarla oynamayı :))

    YanıtlaSil
  13. Eminim çok faydalı olmuştur. Kartları sıralamayı gerçekten seviyorlar.

    YanıtlaSil
  14. Eğitici kartları çok beğeniyorum. 1,5 yaşlarında falandı sanırım oğlum. Çok oynadık bu kartlarla. Sora bizimki bir hareketlendi ki sormayın gitsin. Şimdi gözümüz kart falan görmez..:)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe