8 Haz 2015

Günaydın Ülkem

seçim sonrası türkiye

 Evet yaygaralı geçen bir seçim sürecini daha bitirmiş bulunuyoruz.

 Oy verirken de, sandıklar açılırkende hepimiz için nasıl hayırlısı olacaksa sonuç öyle olsun diye dua ettim.

 Artık bugün itibariyle hayırlısımı değilmi göreceğiz. Şimdilik görünen diktatörlük dönemi bitti.

 Blogum siyasi bir blog değil bu konuda çok birşey yazmakta istemiyorum ama kendimi tutamıyorum. Sosyal ağlarda akp cilerin " çocuk katillerini aramıza soktunuz mutlumusunuz" mesajlarına şok oluyorum. Hdp ye verilen oyları kastediyorlar akıllarınca bir insan nasıl olurda zamanında tuttukları partinin başkanının çocuk katiline "sayın" dediğini unutabilir aklım almıyor. Çözüm süreci adı altında aramıza pkk yandaşlarını kim soktu bunu nasıl hatırlamazsınız? O zaman sizin başkanınız vatan haini değil de bugün seçimi yapan halkmı vatan haini oldu?

 Uğruna deli gibi bağlandığım bir parti yok. Kadın haklarının korunması, hırsızların cezalandırılması, işlerine geldiği gibi kimsenin anayasa maddeleriyle oynamaması kısaca özgürlük kısaca hak ve adalet kısaca HUZUR istiyorum.
 Daha da ötesi dün akşam Yağız merakla yanıma gelip "anne artık okulda andımızı okuyabilecekmiyiz"  sorusuna canı gönülden EVET demek istiyorum.

 Kimi savunursanız savunun ama o koltuğu bu insanlara bırakanı, seçme ve seçilme hakkını bizlere tanıyan Atatürk ü bir an olsun unutmayın.

 Bebek katilinin yeğeninin meclise girmiş olduğunu duyduğumdan beri huzursuzum. Ama yine de umudumu kaybetmek istemiyorum.

 Dilerim çocuklarımızın geleceği için hayırlısı olur.

 Mutlu yarınlar dilerim,
 sevgiler,


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

18 yorum:

  1. vatanımız için hayırlısını dilemekten başka yapabilecek birşey yok

    YanıtlaSil
  2. Galiba herkes ayni durumda,yani hicbir partiye bagimli olmayip ama tabikide ülke yararina birseyler olsun dilemek,hepimizin hakkiymis! Bende ilk kez yurtdisinda oy kullandim,cok heyecaliydi:)) Hayirlisi olsun dileyelim...

    Biraz evvel sayfama cekilis haberini eklemek icin oturdum,eger vakit yeterse birazdan yok olmazsa aksama yollarim,simdiden sizede kolay gelsin diyorum...Serpil.

    YanıtlaSil
  3. Bende merak içeresindeyim nasıl günler bizi bekliyor acaba. Biz hep Atatürk ilkelerini savunduk , onun yolundan gidiyoruz ve gitmeye de devam edeceğiz.Umarım kaos ortamı bizi beklemiyordur. Umudumuzu yitirmeyelim.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Ülkemiz için en hayırlısı neyse onun olmasını diliyorum ben de ablacığım :(

    YanıtlaSil
  5. Türkiye'nin gidişi iyi değil ne yazık ki bende senin dileklerine katılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Doğru sözler bence. HDP'nin bugün mecliste olmasınınnedeni AKP. Aldığı oyların çoğu da yine daha önce AKP'ye verenlerden. Rakamlar ortada sonuçta. Yalan yanlış bilgiler dolaşıyor malesef sosyal medyada. Bakalım yaşayıp göreceğiz...

    YanıtlaSil
  7. Bende umudumu kaybetmek istemiyorum.Hayırlısı olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. inşallah iyi olur diyorum ben de..

    YanıtlaSil
  9. Hayırlısı olsun hepimiz için.
    Ama üzüldüğümüz nokta aynı kesinlikle katılıyorum. Ne işi var bebek katillerinin meclisimizde ne işi var binlerce şehidin kanını akıtanların, ne işi var anaların göz yaşlarının sorumlusunun :(

    YanıtlaSil
  10. Hayırlısı olsun inşallah ve ağzınıza(klavyenize :)) sağlık...

    YanıtlaSil
  11. siyasi menfaatler uğruna dökülen kanlar canımı çok acıtıyor. bence halk kimsenin umurunda değil. :(:(

    YanıtlaSil
  12. Bebek katillerine oy verenler AKP'den giden oylar.
    Zaten Habur açılımı,
    demokratik açılım
    Kürt açılımı
    Türklük yoktur Türkiyelilik vardır....
    İmralı aşağı - İmralı yukarı- çözüm süreci, b....k süreci
    diye diye sonunda koskoca TSK yı hapse attırın
    bebek katilini palazlandıran Tayyip ve akp idi.
    Kendi kazdığı kuyuya düştü.

    Yazıklar olsun bebek katillerini eroin çetelerini meclise taşıyanlara....
    o bebek katilinin yeğeni bile girmiş vekil olmuş!


    YanıtlaSil
  13. Sonuçları önümüzdeki günlerde göreceğiz bakalım, umarım korktuklarımız başımıza gelmez ülke olarak huzur buluruz.

    YanıtlaSil
  14. hayırlısı olsun ne diyelim umudumu kesmek istemiyorum ama,sıcakta bakamıyorum

    YanıtlaSil
  15. Herseyin hayırlısı.

    YanıtlaSil
  16. çok doğru söylüyorsunuz aslında söylenecek okadar çok şey varki

    YanıtlaSil
  17. umudum tükensin istemiyorum,bir şeyleri umut ederek değil umduklarımı yaşamak istiyorum daha ne kadar beklenecek bunun için acaba? :(

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe