13 Eki 2015

Doğru Yok Her şey Karışık


türk bayrağı

 Bir sürü şey yazasım var. Ama içimden de çok gelmiyor bir şey yapmak. Ülkenin halinimi yazayım. Dağılmış düşüncelerimi mi?

 Haberleri izlemekten nasıl yorulduğumu mu? Her ağlayan cenaze yakınıyla ağladığımı mı?

 Israrla da izliyorum haberleri moralim bozulmasın diye kanalı değiştirmiyorum. Kaçmıyorum ülkem de yaşananları izlemekten.

 Haberleri izlerken çok üzülüyorum yazık günah diyorum sonra bir bakıyorum cenazeler de tabutlar pkk bayraklarına sarılmış. "E bu kız barış için ölmemişmiydi yaaa" demeden alamıyorum kendimi. İyi olmuş demiyorum tabii ki de barış mitinginde neden hiç türk bayrağı yok ona takılıyorum.
Sonra patlama olan alana bakıyorum o kadar işlek bir alanda nasıl güvenlik sağlanamaz şaşırıyorum.
Kızıyorum sonra artık hepimizin kafasını bulandırdılar.
Neye üzülüp neye sevineceğimizi şaşırdık.
Kim neyi hak ediyor göremez bilemez olduk.
İki parti sürekli birbirini suçluyor. Daha dün bunlar elele kol kola değilmiydiler ben mi yanlış hatırlıyorum?
Kim doğru kim yanlış seçemez olduk. Daha doğrusu seçebiliyoruz da bir halt yapamıyoruz.
Bu rant kavgası için daha ne kadar kan akacak bilen yok.
1 Kasım da görüşeceğiz diyor herkes bu kadar akıl oyunları oynanan bir ülkede ne göreceğiz bakalım merak ediyorum.
Ama her şey den çok bu topraklar da çocuklarımın geleceği var mı onu merak ediyorum.

Sevmem ben beddua etmeyi ama haberleri izlerken ağzımdan kaçıveriyor. Biz bu dünya da adaleti sağlayamıyoruz ya öteki dünya da inşallah hak eden hak ettiğini bulacak.

 En yakın arkadaşım da evlendi hafta sonu çünkü hayat her şeye rağmen devam ediyor. Mutlu olsunlar inşallah 3 te çocuk yapsınlar. Devlet 3. çocuğa 900tl veriyormuş. Bu para hayat kurtarır.

 Ela nın da yüzü gözü şişti. Bize göre böcek ya da sinek ısırması büyüklere göre "nazar değdi" çocuğa. İnstagram da çok video paylaştığım için olmuş meğer öyle dediler. Hiç te inanmam ama neysee. Kendiliğinden indi geçti şükür.

 Yağız da ateşli soğuk algınlığı başlangıcı sanırım. Daha yeni yazmıştım halbuki hastalanmasın diye taktiklerimi ama sökmedi demek. İyileşir ne olacak. Allah yeter ki yokluğunu göstermesin.

 Öyle karışık işte kafam.

 Bir tarafım normal hayatına devam ediyor diğer tarafım olan biteni algılamaya çalışıyor.

 Pkk paçavrası sarılı tabutların içindekilere üzülmüyorum. Masum olanlar için ise içim kan ağlıyor.

Kimse kimseyi üzülüyor üzülmüyor diye de yargılamasın artık. Bir bak bakalım senin kafan net mi her şey göründüğü gibi mi? Kim kimi kandırıyor önce bir idrak etmek gerekli diye düşünüyorum.

 Sahi barış mitinginde neden hiç TÜRK BAYRAĞI yok ya da ben mi görmedim?

 Suçsuz yere şehit olduklarından tek emin olduğum askerlerimize de Allah tan rahmet diliyorum.

sevgiler diyeyim ben yine belki evrene küçükte olsa sevgi msjı vermiş olurum.

Gülşah

19 yorum:

  1. Hissiyatım aynı sizinle..

    YanıtlaSil
  2. kötü günler yaşıyoruz uzun zamandır umarım sonu gelir herkesin de aklı başına gelir .-(

    YanıtlaSil
  3. Barış mitinginden ne anladığına bağlı türk bayrağıyla kafayı bozmuşsunuz ölen kız mı dedi tabuta şunu bunu sarın diye resmen saçmalıyorsunuz o kadar insan parçalanmış etler havada uçmuş üstlerine gaz atılmış yazdıklarınıza bakın hiç yazma daha iyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜRK BAYRAĞI ile kafayı bozduğum doğru çünkü ben o bayrak altında yaşıyorum keşke sizde adsız yorum yapacağınıza adınız ve sanınızla yazsaydınız da hangi bayrağa hizmet ettiğinizi öğrenmiş olsaydık.

      Sil
  4. Aynen bende öyle düşündüm sevgili Gülşah kafam karmakarışık tam olarak yapmaya çalıştıkları da buydu sanırım kafa karıştırmak. Haberleri izliyorum her kanalda bir cenaze töreni ve bütün tabutların üzerinde pkk bayrağı bu nedir arkadaş diyorum. Valla kimse kusura bakmasın pkk bayrağı örtülmüş cenazelere de üzülemeyeceğim o kadar da hümanist değilim. Benim toprağımda gözü olanın bu topraklarda işi yok. Ya edebiyle yaşayacak ya da bu diyardan gidecek. Türk bayrağını görememen çok doğal çünkü hiç yoktu. Dağlarda terörist aramasınlar boşuna şehirdekileri alarak başlasınlar işe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru söylüyorsun diyecek tek kelime yok zaten zamanla daha neler göreceğimizi az çok kestirmek mümkün.

      Sil
  5. HDP'lilerin = PKK olduğu o tabutlarda bir kez daha anlaşıldı. Askeri öldür 'barış' iste, polisi öldür 'barış' iste, öğretmeni öldür 'barış' iste, okulu yak 'barış' iste, Türk bayrağını yak 'barış' iste, bebek katilinin posteriyle barış iste, oldu canım biz de yedik.
    Burası Türkiye, bayrağı Türk bayrağı, zoruna giden için aha Barzani ve Irak orada, gitsin oraya.

    Çocuklar için çok geçmiş olsun canım, umarım en kısa zamanda iyileşirler, nazar konusuna inanmadığını yazmışsın ama ben çok inanıyorum:(
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar.

    Cenab-ı Hakk, bu günlerimizi aratmasın inşAllah! Şu anda bu güzel ülkemde yaşanana da Türk baharı diyebiliriz. Yıllardır dilimizde tüy bitti, "yapmayın etmeyin" diye ama bir kulaklarından girdi diğerinden çıktı. Ne oldu şimdi? Bir deli kuyuya bir taş atarmış, kırk akıllı çıkaramazmış. İşte o hale döndük. Zamanında askerlerin yaptığı ihtilali, şimdi hükumet yapıyor diyebiliriz.

    Evet söz konusu Barış mitinginde ilaç için bile olsa, bir tane Türk Bayrağı yoktu. HDP eş başkanı da "bu saldırıyı devlet yaptı" diyor ya! Devlet doğrudan vatandaşına böyle zarar verir mi? Mümkün mü bu? Asla!..

    Bu menfur ve hain bombalı saldırıda yaşamlarını yitirmiş tüm vatandaşlarımıza Cenab-ı Hakk'tan rahmetiyle muamele eylemesini, aile ve yakınlarının acılarını hafifletmesini ve sabr-ı cemil ihsan eylemesini niyaz ediyorum. Yaralı vatandaşlarımıza da acil şifalar diliyorum. İnşAllah bundan böyle, böyle bir saldırı ile karşılaşmayız.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
  7. Belki Türk bayraklılar gösterilmiyor. Ben Oturduğum. Yerde olen bir avukat cenazesini gördüm. PKK bayrağına sarılı değildi. Oyunlar o kadar büyük ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidden oyle türlü türlü oyunlar dönüyor yine de insanlar anca birbirine saldırmayı biliyor :( orada cidden barış için olanlarda vardı onlara laf yok

      Sil
    2. Arkadaşımın öğrencisi öldü 9 yaşında. Babası götürmeyecekmiş o sabah yalvarmış babasına götür diye.cok da zeki ve başarılı güzel bir cocukmus. Ne günahı vardı:(

      Sil
    3. Günahsız çok insan gitti çok insanın yüregini yaraladılar. Bunların vebalini kim ödeyecek belli değil

      Sil
  8. Gülşahcığım, ben de HDP'ye oy veren şu yorumlarda geçen (=PKKlı)lardan biriyim ve bu seçimde de vereceğim. Nedeni ise şu, benim tuzum kuru yurtdışındayım, evladım kız (ama biliyoruz savaş zamanı kızlar da erkekler kadar ölüyor), çifte vatandaşlığı var falan. Fakat ben Türk'üm ve Türk'lüğümle gurur duyan bir Türk'üm. Bayrağımı seviyorum, gururla taşıyorum. Atatürk'ümğ seviyorum, onun bizi getirdiği noktayla övünüyorum. Gel gör ki oyun hala HDP'ye çünkü mevcut sistemde bir tek bu adamlar "biz barış istiyoruz, kardeşlik istiyoruz" dediler bana, erkek evlatlarımızı sırf etnik farklarından dolayı birbirine kırdırmama "olasılığı"ndan bahsettiler, ilk defa güneydoğuda neler oluyor benim gibi beyaz bir türk'ün gözüne soktular, "onlar da insan yahu" dedirttiler. İlk defa "ya bu kızcağızı da kendi bayrağına sarıversinler, bayrak sadece bir sembol ne olacak ki" dedirttiler.. Ben orada patlayan bombaların PKK kadar Derin Devletin de işi olduğunu biliyorum, PKK kadar bizim kendi içimizdeki pisliklerin de savaş istediğini biliyorum. Kürtlerin de Türkler gibi pisliği var ama güzeli de var, barışa inananı, kendi etnik kimliğini kaybetmeden "türkleştirilmeden" varolmak, bizimle beraber elele yaşamak isteyeni var ve biz bunları yüceltmezsek, yıllarca bir hiç uğruna savaştıktan sonra kucaklaşmazsak, affetmeyi ve umuda inanmayı başaramazsak bitmişiz demektir. Bitmedik biz daha, o nedenle bu kızın kendi bayrağına sarılması, kendi dilinde duayla gömülmesi ve bizim de Türk olarak buna saygı duymamız, müsamaha gösterebilmemiz, farklı ama birlikte yaşamayı öğrenmemiz için çok önemli. Bayrak bir simgedir, bir ulusu ulus yapan "biz" hissidir. O nedenle benim umudum var, lütfen politik oyunlara gelmeyelim, ötekileştirmelere, derin devletin planlarına gelmeyelim.. Annelerin yüzünü gördün mü nasıl aynı şekilde ağlıyorlar.. Çok acı.. Allah rahmet eylesin, biz artık adım atalım ki, bizlere bizim evlatlarımızla yaşatmasın bu acıyı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her görüşe saygım sonsuz hepimiz hür irademizle hareket etmeye çalışıyoruz. HDP maalesef meclise girdi ama barış yerine kara günleri getirdi göz boyamış olmaktan öte gidemediler. Bana göre Türkiye Cumhuriyetinin tek bir bayrağı var her vatandaşın farklı değil ve bu topraklarda yaşanılıyorsa kendi bayrakları diye bir şey olmamalı. Barışsa hep birlikte el atalım barışa sadece onlar bunlar değil toplanalım Türk Bayrağı altında kimse kimseyi yargılamasın sorgulamasın birlik beraberliği sağlayalım ama maalesef olmuyor. Birileri ölüyor birileride sadece yazıyor.Allah kimseyi evladıyla sınamasın gerçekten barış uğruna ölenlerin hepsinin mekanları cennet olsun. Ama ülkenin içine edenler de Allah larından bulsun artık. Yoksa bu türlü oyunların içinden başka türlü çıkamayacağız.

      Sil
  9. Ha bu arada minnoşları öpüyor geçmiş olsun diliyorum, nazar duası okudum sabah "tüm blog arkadaşlarımın evlatlarına" diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim teşekkür ederim iyi bak kendinee ;)

      Sil
  10. yaa daha da vahşileşmese bu terör ya. kalabalığa girmekten korkar olduk.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe