23 Nis 2015

23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı Kutlu Olsun


 Çocukken en çok kutlamayı sevdiğim gün 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramıydı. 19 Mayıs ı kutlamaya başladığımda kendimi daha bir büyümüş hissederdim ama aklım hep 23 Nisan da kalırdı :)

Çocuk aklı işte diyorum ama herşeye rağmen bu özel günlerin bize Atatürk ten armağan olduğunu her zaman bilirdim. Şimdi de amacım çocuklarımın bu özel günlerin kıymetini bilmelerini sağlamak ve sadece bu özel günlerin değil bastıkları toprağın her zerresinde Atatürk sayesinde yaşadıklarını öğretmeye çalışıyorum.

 Bursa Nazım Hikmet Kültürevi bugüne özel çocuklara ücretsiz Deli Dumrul oyununu sergilendi. Ve koca salonun ücretsiz olmasına rağmen sadece yarısının dolu olduğunu görünce biraz şaşırdım. Avm yede uğradık tıka basa çocuk doluydu. Çocuklara tiyatro sevgisini aşılamak bizlerin elinde ama tercihlerimiz avm olduğu sürece  yeni nesilden çok da tiyatro sevmesini beklemek yanlış olur.

 Herşeye rağmen Atatürk ün dünya çocuklarına armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı Kutlu Olsun... Çocukların çocukluklarını yaşayabileceği bir dünya dilerim.

Sevgiler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe