2 Nis 2015

Kendi Kendim(L)e Mim!

 Sosyal medya kafe blogunun sahibesi Sibel cim beni mimlemiş. Mimlere genelde katılamıyorum ama vakit bulunca cevaplamak istedim ;) 

1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?
Evde bilgisayar kullanmıyorum. Şirket bilgisayarının da masaüstünü çekmeyim telefon ana ekranımı ekleyim daha uygun olur :)
soru ve cevaplar

2-Bir kafeye girdiğinde genellikle ne siparişi verirsin?
Türk kahvesi

3-Google'da aradığın en son şey ne?
Kahve makinası

4-Mesajlaştığın veya konuştuğun son insan kim?
kocammmm

5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?
Ela nın doğumdan beri gidemiyorum :(

6-Sinemaya en son ne zaman gittin?
2 seneyi geçmiştir Ela dan sonra öyle bir hevesimde kalmadı. Sanırım evde ayaklarımı uzatarak film izlemek daha konforlu geliyor.

7-Hangi diziyi herkes izlemeli?
Çok fazla TV izleyen biri değilim ama Güllerin Savaşı nedense beni benden alıyor :)

8-En son ne tür bir müzik dinledin?
Sabah beri SILA dinliyorum nedense bugün ona takıldım.

9-Seni en çok ne çıldırtır?
Haksızlık ama onda da artık çıldırmıyorum Allah a havale etmeyi iyi öğrendim çocuklarıma zarar gelmediği sürece her konu da sakin kalmayı başardığıma inanıyorum.

10-Ne zaman uyanırsın? 
Ela uykusuz bir çocuk o ne zaman uyanmamızı uygun görürse ailecek o saatte uyuyor ve uyuyoruz.

11-İnternetteki ilk adın neydi?
Ben adıma hayran bir insanımdır :) hiç takma isim kullanmadım hep GULSAH dı.

12-Favori emojin nedir?
Gülümseme :)

13-Kedi mi köpek mi?
Köpek

14-Kuzey mi güney mi?
Kuzeygüney demek istiyorum:)

15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?
Çok fazla İstanbul a gitmediğim için yorum yapmayım.

16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt
Bebek – Ortaköy- Adalar

17-Kafanda genel olarak ne olur?
Genel olarak çocuklarım için yapabileceklerimi düşünürüm.

18-Komedi mi dram mı?
İkiside :)

19-Çay mı kahve mi?
Kahve 

20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun?
Ela için etkinlik hazırlıyordum.

21-Son olarak bir sırrını paylaş.
Her an kaçabilirim :)

Ben tek tek kimseyi mimlemeyim. Blogumu takip eden tüm arkadaşlarım davetlidir.

Sevgiler,

7 yorum:

  1. Harika cevaplar :) Ela'nın her hali pek tatlı :)) Maşaallah...
    Teşekkür ederim Gülşah'cım :)

    YanıtlaSil
  2. Aklı başında mimleri seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Elaa bayılıyorum senin pozlarına maşallah..
    cevapların çok samimi canım :)

    YanıtlaSil
  4. Pek keyifli olmuş. :) Adımdan başkasını tanımam; demişsin. :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe