9 Ara 2014

Çocuk Kitapları


Bu kitapları alalı yaklaşık 1 ay oldu.Ve aldığımızdan beri Ela elinden düşürmüyor.


Her gece ya abisine ya bana yada babaya mutlaka okutuyor.Bazen de ördek resimlere bakarak kendi kendine birşeyler mırıldanıyor.Biraz daha 2 yaş sonrasına uygun bir kitap olduğunu düşünsem de Ela nın ilgisini çekmeyi başardı.


Ahhh bu kitapla yaşadığı aşkı anlatamammm "bak ördek dışarda" "bak ördek içeride" diye diye dolanıyor evin içinde.










Zıt kavramları öğretmek içinde erken bir zaman fakat Pearson yayınlarının kitaplarına kayıtsız kalamıyor alıyorum.Ve Ela nın ilgisine göre önüne koyuyorum.Eğer dikkatini çekmezse kaldırıp birkaç zaman sonra tekrar ortalığa çıkarıyorum.Herşeyi bir den önüne sermektense bu şekilde yaparak kısa sürede sıkılmadan ilgilenmesini sağlıyorum.

Sizlerden gelecek her türlü kitap tavsiyesinede açığım ;)

Sevgiler,





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 yorum:

  1. Ay bayıldım ben!! Çok şirin, çok tatlı, çok şeker:)))güle güle okusun. Biraz daha büyüyünce masal kitapları da alırsın Pamuk Prenses, Kırmızı Şapkalı Kız, Külkedisi gibi ay ne güzel yaaa, özendim şu an, keşke çocuğum olsaymış ama ne yapalım kısmet:( güle güle büyüt canım...
    öptüm Ela'yı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol ablacım valla cocuklara gerek yok bu yasta bile hala masal kitaplarına cocuk kitaplarına fazlaca hayranım :)

      Sil
  2. ya işte en güzel kitaplar , keşke ben de böyle kitaplar okusam şimdi :) güle güle okuyun yerim o şeker şeyi ben <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hersey zamanında güzel dicem ama olsun ya arada el atmak lazım bunlarada :))

      Sil
  3. Super bi konu Gulsahcim, her yaz turkiye tatilinde çocuklara hep bir turkçe kitap arayisina girerim. o yuzden sen de boyle kitap falan bahsedince hemen dikkatimi cekti, bu yaz gidince mutlaka bakacagim. yalniz benim onat'im 5 yasinda kac yas için bu kitaplar? Sanirim Ela daha kuçuk Onat'dan. 5 yas grubu için daha baska tavsiye edebilecegin kitaplar varsa seve seve not ederim.
    Tekrar tesekkurler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitaplardan da üstteki haydi beni bul olan 5 yasa uygun cokda öğretici.Birde Onat a uygun mutlaka almanı tavsiye edecegim bir seri var TALİ DAVRANIS EĞİTİM SETİ (3-7 yas arası) Yağız da çok severek okumustuk bu kitapları aklıma geldikce yazarım :)

      Sil
    2. çok merci Gulsah, simdilik bunlari not ettim, sonra aklina gelir de yazarsan da eklerim listeye.

      Sil
  4. Ne kadar güzel kitaplar ve siz de hepsini bir anda önüne koymayıp ilgisini canlı tutmayı düşünerek ne kadar bilinçli bir annesiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) elimden geleni yapmaya calısıyorum şimdiki cocukların hemen hemen çoğu bilinç annelere sahip bu açıdan çok şanslılar

      Sil
  5. Bizim Ela ablasından sebeplenecek ama Ece nin yeni kitaplara ihtiyacı var lakin o kadar ara verdik ki kitap okumaya. Ödevlerden hepimizin pili bitiyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde abiden otlanıyoruz da 7 yaş fark olunca arada bazılarını yeni almak gerekiyor :) dogru odevler cocukları fazlasıyla yoruyor :(

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe