12 Ara 2014

En Sinir Bozucu İnsan Tipleri


Mübarek günde bu yazılır mı bilemedim ama ayar oluyorum bazı insan tiplerine :) 20 li yaşları geride bıraktığımdan beri beni yoran negatif bir enerji yüklemekten başka bir işe yaramayan insanlara çok fazla tahammülüm kalmadığını hissediyorum,

Hadi ben bir toparlayım bakalım sizde onaylayacakmısınız bu tiplerin sinir bozucu olduklarını :)

1- Sadece BEN hep BEN;
    İki lafından biri kendini öne çıkarıp sürekli kendini anlatmak isteyen insan tipleri.Seni dinliyormuş gibi yapar fakat en ufak bir açıkta hoppp BEN diye yine başlar.Kendini anlata anlata bitiremez.

2 - Telefon hastaları;
Tamam hepimiz akıllı telefon bağımlısı olmuş durumdayız.Fakat bu tipler ortam içinde oturuyorken sürekli elinde telefon seni dinlemez, soru sorarsın duymaz yani görüntü de yanında oturur ama aklı ruhu telefon ekranın da olan insanlardır.O telefonu elinden alıp kırası gelmiyormu insanın?

3- Aşırı yüksek sesle konuşanlar;
Sanki sağırız biz duymuyoruz o ne bağırarak konuşmak öyle telefonda denk gelirse hat düştü diyerek kapatıyorum vallahi.Kafan kazan gibi olur bide gülmeye başlarlar ise yandın ki yandın.

4 - Dokunarak konuşanlar,
Birşeyler anlatır ama bir taraftan da hep seni dürtme gereği duyar.Koluna dokunur ,bacağına dokunur "bi defol git "demek istersin ama diyemezsin.

5- Emrivaki yapanlar;
Sana müsaitmisin diye sormaz bile zaten cevap vermeye fırsat bile bulamazsın.Senin adına da bir sürü kararlar alır sen öyle bakakalırsın.

6- Aynı anıları tekrar tekrar anlatanlar;
Sana daha önce bunu anlatmışmıydım diye başlar sen EVET diyene kadar o hikayeyi yeniden anlatır.Mecburen oturur dinlersin sıkılırsın kalkıp kaçamazsın da.

7- Hızlı konuşanlar,
Hiç susmazlar sen araya girip bir laf edemezsin.Nefes almadan konuşurlar beynine sinir dalgalarını hızla yayarlar.Anlatır anlatır sen nasılsın demeden de kalkıp giden tipler.

8- Okuduklarına ortak olmaya çalışan tipler;
Otobüste kitap ,dergi, gazete okursun uzatır kafasını oda ucundan kıyısından okumaya çalışır gözleri bozulacak ne anlıyorsa tutup al sen oku diye fırlatasın gelir ama yapamazsınnnnn.

9- Kuyruk bozanlar;
Herkes sıraya girmiştir sırasını bekler bu tipler dünyanın en zeki insanlarıdır hoppp araya kaynak yaparlar.Allah tan çok rastladığım tipler değil ama dövülesi tiplerden oldukları kesin.

10-Çok bilenler;
Bilmedikleri şey ,fikirleri olmadıkları konu yoktur.Her konu da herşeyi bildiklerini düşünür ve sana da tavsiye de bulunurlar.Bekardır çocuk büyütmemiş kalkmış bana çocuk yetiştirme hakkında öneriler de bulunuyor ne denir böylesine?

11- Dedikoducular,
Tamam dedikodu yapmıyorum diyen yalan söyler günümüz de her insan ufak çapta bile olsa dedikodu yapıyorlar ama bunu görev edinen tipler var.Kim kiminle nerde basılmış,kimin kocası aldatmış,kim kimle küsmüş barışmış herşeyi bilirler dedikodudan başka hiçbirşey konuşamazsın böyle insanlarla.

12-Çıkarcı iyi gün dostları,
İşi düşmedikçe aramayan ,kötü günün de asla yanına yaklaşmayan tiplerdir.En çok böylesini gördüm yakınım da işi varsa yanımda işi bitince hiç umursamazlar.Mümkünse herkes den uzak durması gereken tipler.

13-Beleşçiler,
Ceplerin de akrep vardır.Kaşla göz arası hesabı sana kitlerler.Bir dahakine ben öderim derler fakat o zaman hiç gelmez.Böylesinden koşarak kaçmak gerek.

14-Sürekli ağlananlar,
Sanırsın dünya başlarına yıkıldı ve en büyük dert,hastalık ,üzüntü ,keder sadece bunlar da var.Hep asık suratlı hayattan bezmiş tiplerdir.Herşeyden şikayet ederler.Mutlu olacakları hiçbirşeyleri yoktur.Mümkün oldukça böyle insanlarla görüşmüyorum çünkü cidden beni de bunalıma sokabiliyorlar.

15.Göz süzenler,
"Bunu yenimi aldın" burun kıvırarak " hımmm güzelmiş ama daha iyisi olabilirdi diyerek koşup aynısından alan tiplerdir.Sende gördüğünde çamur atıp kendin de metederek kullanırlar ve sen saçını başını yolmamak için kendini zor tutarsın.
 
16-Hastalık hastaları,
Genelde erkekler den çıkar bu tipler :) kadınlara hiç yakıştıramıyorum zaten.Daha grip olmadan inim inim inlerler,hemen kafaları düşer yatmaya yer ararlar.Boğazı ağrımaya başlar kendini şifasız hastalığın pençesine düşmüş sanır.Hep biryerleri ağrır.

Benim aklıma gelenler bunlar sizin de etrafınızda mutlaka böyle tipler vardır.
Aman dikkat!

Sevgiler..
Gülşah




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 yorum:

  1. ayyy süeprsin ne güzel bir konuya değinmişsin
    ben de tüm bunlardan muzdaribim :)))
    olumsuz insan tipine hiç gelemem mesela
    Sürekli şikayetçi,
    Allah iyilerle karşılaştırsın hepimizi
    iyi haftasonları diliyorum
    öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım :) herkes muzdarip herkes :) bence bu tarz insanlar kendilerinden bile memnun değiller ama farkedemiyorlar :)))) sana da iyi tatillerrr

      Sil
  2. neredeyse hepsine katılıyorum: ) bencilerr, sıra bozanlar, hızlı ve çok konuşanlar, her konuda bilmese de konuşanlar beni sinir ediyor.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten yazdıklarınızın eksiği var fazlası yok. Bahsettiğiniz 16 çeşit karakterin hepsinden tanıdığım var ama şimdi benim de içime bir kuşku düştü. Ben nasılım acaba? Düşünmekte yarar var. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Hepsine katılıyorum.En çokta şu hep ben hep diyenler var ya onlara sinir olmamak elde değil...

    YanıtlaSil
  5. Ne diyeyim tek kelimeyle harikasiniz :) Hepsi o kadar yerinde yazilmis ki, boyle insanlara gercekten benimde hic tahammulum yok. Elbette ki hic birimiz kusursuz degiliz ama insan bazen dusunup empati kurmali, yapilmamasi gerekenleri de bilmelidir.

    YanıtlaSil
  6. ya çok hoş olmuş bir solukta okudum:)
    herhalde hepimizin sinir olduğu tipler var burda. bende sıra bozup kaynak yapanlara, çok bilmişlere tahammül edemiyorum. en çok bunlardan var etrafımda ne yazıkki. birde inatçı tipler var anlatırsın anlatırsın anlamaz kafa basmaz çünkü her zaman haklıdır. tırnaklarını yiyip bitiresin gelir.
    okuyunca rahatladım niyeyse:) ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  7. Çok gerçek bir yazı olmuş , hepsi de doğru özellikle de günümüzde telefonu elinden düşürmeyen insan tipleri var , bir de hiçbirşey bilmedikleri halde herşeyi biliyormuş gibi davranan insan tipleri

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe