25 Ara 2014

Haftasonu Kombini İSPANYOL PAÇA PANTALONLAR



Yine bir cuma günü ve haftasonu ne giysem yazısı :)

Bu cuma benim için daha bir önemli çünkü bugün itibariyle 1 hafta yıllık izine çıkıyorum.

Gelelim haftasonu kombinine ; İSPANYOL PAÇA PANTALON ları sevmeyen varmı bilmiyorum ama ben modası geçse bile dolabımda saklayanlardanım.Çünkü günümüzde eskiye ciddi anlamda rağbet var.

Küçükken anneme çok ağlamıştım bana bir İspanyol paça pantolon dikmesi için.O zamanlar yeni yeni çıkıyordu ve çok özeniyordum.Artık fazlasıyla elimizin altında.Üzerine bluz altına topuklu ayakkabı giyilerek klasik görünüm elde edilebilir.Üzerine kısa kaşe bir ceket ile kış aylarında da kullanılabilir.Ya da basic tişört ile spor bir hava yakalanabilir.Yaz ayların da da şık bir atlet ve kolye ile kombinlemek gayet güzel olabilir.

Gelin kombinlere bir göz atalım ;

Şimdiden herkese iyi haftasonları dilerim...




sevgiler..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 yorum:

  1. 70'lerin başında modaydı galiba, (yanılıyor da olabilirim), pantolonlar hep böyleydi ama ben sevmiyorum, o yıllarda ve 80'lerde neler modaydı ama sevmedim hala da sevmiyorum umarım tekrar moda olmaz mesela vatka modası vardı ıyyy:))tüm kadınlar ucubeye dönmüştü:) şimdi de düşük belden şikayetçiyim bitse de modası kurtulsam diyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Ben ispanyol paçaları bir türlü sevemedim.

    YanıtlaSil
  3. Bacaklari uzun gösteren dogru giyildiginde cok sik olan bir parca :)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe