25 Ara 2014

İndirimli Cilt Bakım Setleri

Aralık ayında her üründe ciddi güzel indirimler oluyor.Özellikle kozmatik ve parfüm alışverişlerini yılın bu ayında yapmak çok daha mantıklı.Hemen hemen her markada indirimler var.

Benim sorunlu bir cildim yok.Sadece güzel nemlendirmem yeterli oluyor.Yıllardır da biotherm AQUASOURCE serisinin ürünlerini kullanıyorum.

Boyner de gördüğüm ve tavsiye edebileceğim birkaç setini paylaşmak isterim.

92 TL
191.2 TL

biotherm AQUASOURCE 96 TL

87.20tl

Bazı ürünler küçük boy olabilir fakat az birşey sürüldüğünde bile etkisini gösteren ürünler olduğu için küçük boyları bile uzun süre idare edebiliyor.Özellikle gece serumlarının büyük boylarına bile gerek yok varsa numunelerini isteyip kullanıyorum ;)

sevgiler,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 yorum:

  1. Güle güle kullan Gülşah'cığım ben de nemlendirici mutlaka kullanıyorum çünkü zaten yaşlı cilt iyice kırıştı, kurudu. Bunların fiyatları pekçok markaya göre uygunmuş.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe