12 Ara 2014

Hafta Sonu Kombini JEAN GÖMLEK

Geldik bir cuma günün de sonuna :)
Önümüzde su gibi akıppp gidecek koskoca 2 günümüz var.Su gibi diyorum malum evdi çocuktu gezmeydi derken hopp pazartesi gelmiş oluyor.

Peki ne giyebilir haftasonu?

Son zamanlar da dolaplarımız da eksik olmayan kot gömlekler favori olmuş durumda.En azından bende öyle :) Taytla , jean ile , etekle hatta tütü etekle bile giyilmesi kolay olan bir kıyafet olup çıktı.Beni uğraştırmayan acaba neyle ne giysem diye düşündürmeyen bir parça olduğu için de çokk seviyorum.






Fotoğraflarda ki kombinler ilham verici azıcık netten kopya çekmenin kimseye zararı olmaz değilmi ? :))

Hepinize huzurlu mutlu hafta sonları dilerimmm

sevgiler..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Mutlu haftasonları. Ben çok kombine yapamıyorum kot gömleği. Ilham alayım bari.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe