29 Ara 2014

TODAY KRUVASAN


Cuma günü fikrimühim den paket geldi.İçinden çıkan kruvasanları görünce nasıl sevindiğimi anlatamam.
Yıllar önce sevmediğim ama son 1 yıldır her çeşidi kaçırmadan yediğim bu atıştırmalıklara ayrı bir hayranlığım var.

Çantam da ya da çekmecem de ufak boylarından mutlaka bulunduruyorum bisküvi atıştırmaktansa kruvasan daha iyi geliyor.

Elvan markasının da çıkardığı bu today croissant çikolata dolgulu kruvasanların da tadını inanılmaz ilk defa denedim ve çokkkk beğendim.Vişnelisi,çileklisi gibi çeşitleri de varmış denemem şart oldu :)

Tüm ofisteki arkadaşlarımın da tadına bakması için dağıttırdım ama pişman oldum tadı damağım da kaldı :)
#acıktığımheran demişler ama ben malesef tok ikende dayanamıyorum.

Bizzat denediğim sunum tavsiyemdir ; Kruvasanın lezzetine lezzet katmak ve şık bir sunum hazırlamak isterseniz çikolata dolgulu today croissant kruvasanı mikrodalga da birkaç dakika ısıtın fırından çıkardığınız da yatay olarak ikiye bölün ve arasına istediğiniz miktarda nutella yı sürüp servis edin.Sizden fırsat kalırsa misafirlerinize de ikram edebilirsiniz :)

Sizlerde ücretsiz fikrimühim üyesi olabilir ürün deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.

Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Afiyet olsun Gülşah'cığım, benim tatlılarla pek aram yok ama fincana bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım aaa tatlı sevmemek olurmu yaw :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe