1 Ara 2014

Parmak Boyalar


 Kış insanı değilim ve bugün Bursa buz gibi ruhum daraldı.Kendimi zorluyorum fakat bir yanım git eve yat diyor.Kolay kolay pazartesi sendromuna girmem ama bugün herbişey zor geldi.
parmak boyalar




Haftasonu sağolsun çocuklarım pek yormadılar çünkü birlikte bol bol vakit geçirdik.Cuma günü işçıkışı parmak boyası aldım.Ela yı bu boyalarla tanıştırmayı düşünüyordum fakat evimin bembeyaz oluşunuda gözardı edemiyordum.Neyse azıcık renk gelir diyerek aldım çıktım.








Yağız ın odasına kurban seçtik yere resim kağıtlarını yaydım fırça ve boyalarıda koydum önlerine.Yağız küçükken asla el sürmezdi çocuk resmen titizlik abidesiydi pislenecek diye çocukluğunu yaşayamadı.Ki ben asla okadar titiz değilim.İlk o fırçayla boyaya başladı Ela da abisini görünce kaptı fırçayı Yağız ın yüzüne kalp yapmaya çalıştı Yağız pislendi diye kafayı yicekti yıkandı dayanamadı yine geldi oturdu sonra pes etti ve Ela dan özenerek daldı boyaların içine ikisinin gözlerinde ki mutluluğu tarif etmem mümkün değil.

En komiği babamızın tepkileriydi evin bembeyaz hali onun zevkine ait ve gördüğü sahnelerden bir an kalp krizi geçirecek sandım tamam sen bakma çıkıyor bu boyalar diyerek başka odaya sevk ettik.
parmak boyası

Facebook ve instagrama yüklediğim fotografları gören arkadaşlarımın tepkileri çok komikti.Çıkıyormu o boyalar , delimisin sen ,şok oldum vs vs

Demek ki neymiş ev pislenecek diye kimse evde çocukların eğlenmelerine izin vermiyor.Yeri geldi bende öyle düşündüm ama bu sıra pek bir rahatım aman nasılsa temizliyoruz her türlü diyerek çokda umursamıyorum.Yaklaşık 1 saat boya küpüne girip çıktıktan sonra ikiside yıkandı merak edenlere duyurulur yerler ıslak mendille dahi hemen çıktı kıyafetler de de hiçbir leke kalmadı.Ne yalan söyleyim ben bile eğlendim.
mothercare parmak boyası

Bu boyayı mothercare de indirimli 5,90tl ye aldım.Kırtasiyelerde ufacık şişelerde çok daha pahalı.Kokusuz ve asla iz kalmadan çıkan bir boya.Kesinlikle tavsiye ederim.

Fotoğraflara bakıyorum da belki daha erken yaşlarda kardeş sahibi olsaydı Yağız bazı şeylerin tadına daha iyi varabilirdi.Ne parklarda oynadı ne de çimenlerde yuvarlandı.Fakat Ela ile yıllar öncesinin tadını çıkarıyor.

Kardeş yoksa da sıvayın kolları oturun çocuklarınızla ev pislenir diye düşünmeden sizler oynayın bir daha bu günler geri gelmiyor malesef.


Sevgiler, Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 yorum:

  1. Çocuk olasım geldi :D :D

    www.guzellikeditoru.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Kirlenmek güzeldir ama ben bu güzelliğe izin veremiyorum nedense. Aslında doğru değil yaptığım biliyorum ama elimde değil. Temizlik yapmaktan nefret ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla çalışıyorum ve inan temizlikten bende nefret ediyorum :) kendine şunu sor bu boyaları kullanmasan hiçmi temizlik yapmayacaksın elbet her sekilde istesekte istemesekte temizlik yapıyoruz eee ıslak mendille bile cıkan bir boya iken neden izin vermeyelim ;)

      Sil
  3. cesaretine hayran kaldım ama en güzel çocukalrının gelişimini engellemiyorsun. Buse için daha erken sanırım 16 aylığız biz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok sende alabilirsin cnm hatta avcunun icini boyayıp bos bir kagıda bastırıp el izini saklayabilirsin :) olmadı gonder bana ben boya küpüne sokarım Buse yide :)

      Sil
  4. Senden gazla aldım 3 aydır oynuyoruz ama ben mama sandalyesinde oynatıyorum:)

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe