26 Ara 2014

SAFTİRİK


SAFTİRİK

Bizim Yağız hediye alınması gereken günleri çok sever ve hiç kaçırmaz kendi sağolsun bizlere hediye olarak mektup yazar resim çizer ama kendine böyle hediyeler kabul etmez.İlla çok istediği birşey olmalı.Aksi halde günlerce arıza çıkarır surat asar ,hayattan bezdirir , dırdırı ile alana kadar peşini bırakmaz :)

Hazır yılbaşıda geliyorken paşam hiç kaçırmadan hediye alcakmısın bana diye sordu.Bende HAYIR dedim.Ama kitap isteyecektim diyerek beni damardan vurdu.Baştan hayır dediğim şeye sonradan evet demeyi sevmiyorum ama kitaba olan zaafım çok başka.

Hangi kitabı isteyeceğini tahmin etmem hiç zor olmuyor doğru da bilmişim Saftirik serisinin son kitabı çıkmış onu çok istiyorum dedi.Her kitabı severek alırım ama şu kitaba bir türlü ısınamadım çok anlamsız geliyor ama çocuklar da bu seriye resmen bayılıyor.Bazı öğretmenler bu kitapların okutulmasına karşı çıkıyor bazıları ise çocuklara kitap okumayı sevdirdiği için arada alın çocuklar okusun diyorlar.

Bir tane bu kitaptan okumasına izin veriyorsam arkasından 2 tane doğru düzgün kitap okuması şartını koyuyorum.Kitabın her türlüsünü sevdiği için arıza çıkarmıyor.

D&R mağazalarında 20 tl olan bu kitabı kitapyurdu.com dan 12tl aldım.Arada ki farka aklım ermiyor gerçekten.

Sevgiler,



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 yorum:

  1. bu kitabı sadece çocuklar değil büyükler de seviyor :) 27 yaşındaki kayınbiraderim de ayıla bayıla okuyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) çocukların sevmesi cok normal ozaman bu durumda

      Sil
  2. saftirik' in 9.su da dahil kızım hepsini okudu. valla ne buluyorlar ben de anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendilerine yandaş buluyorlar bence isyankar bir kitap zaten simdiki cocukların tam tarzı :)

      Sil
  3. Dükkan+personel masrafı aradaki fark. D&R hep büyük AVM lerde ve kirasını tahmin bile edemiyorum. İnternetten alışveriş kitapta en mantıklısı o nedenle. Güle güle okusun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla tüm masrafı müsterilerden iyi cıkarıyorlar sağolsunlar :) sagol cnm tesekkur ederimmm

      Sil
  4. İlk kez duydum :)) bu arada neredeyse iki katı satıyorlarmış oradan hiç kitap almamak lazım.
    Kitap sevmesi çok güzel bir şey, bu arada okumadıysa Kaptan Grant'ın Çocukları, Pal Sokağı Çocukları (üçü de çocuklu oldu:))naçizane öneririm...sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Kitap tavsiye edeyim size Çetin İmerden "Hayal" kitabını okuyun. İnsan bir kaç gün etkisinden çıkamıyor. Belki de yaşanmış olaylardır diye. Çok çok güzel kitapdır. Şiddetle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  6. kitap tavsiyeleriniz çok güzel annelere büyük yardımcı oluyorun bende edebiyatçı olarak sizi sonsuz kutluyorum çocuklar kitap okusun .geleceği görsün sevgiler www.okulanneleri.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum cocuklarıma kitap sevgisi asılamak icin elimden geleni yapıyorum.sayfanızada ayrıca bayıldım artık takipteyim :) sevgiler

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe