19 Ara 2014

Haftasonu Kombini BİNİCİ PANTOLON

Yine bir cuma akşamı çok şükür bu haftayı da bitirdik.Haftasonu tatili geldi çattı.

Peki bu haftasonu ne giyelim?
Geçen sene ki kadar moda olmasa da ben binici pantolonları hala çok seviyorum.Üzerine bluz altına stiletto ayakkabı giyip şık bir yere gidilebilir yada babetle üzerine bir basic tişörtle spor hale çok kolay getirilebilir.Takıları unutmamak lazım aksesuarsız olmaz diyenlerdenim ;)

Kış diyerek altına kısa bir botla da rahatlıkla giyilebilir.Moda diye herşeyi giymem önceliğim üzerimde iyi durmasıdır ;) Sizlere de bunu tavsiye ederim sadece modaya uymak için giyilen birçok şey bazı insanlar da komik durabiliyor.

mutlu haftasonları dilerimmmm
sevgiler,





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 yorum:

  1. Cook severek giyerdim,iki tane var.Biraz Kilo verince dolapta bekliyorlar :)

    Cok rahatlar,uzun cizmelerle güzel ikili oluyorlar.

    YanıtlaSil
  2. Blog keşif etkinliğinden geldim sizi takipteyim ben de bloguma beklerim :)
    http://sinempehlivan39.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hosgeldinnnn ;) bende bakıcam hemenn

    YanıtlaSil
  4. bu binici pantolonla haki yeşil gömlekler çok hoş oluyor :) bloğumu yeni açtm beklerim.sewgiler
    http://2015egirerken.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe