5 Ara 2014

Haftasonu Kombini SKİNNY JEAN

Çalışanların en sevdiği gündür bugün saatler sonra mesai biter çocuklular tıpış tıpış evlerine bekarlar ise arkadaşlarıyla buluşmaya giderler.Benim neyim eksik bende çıkarım ne olcak demek isterdim ama çocuklara bakacak insan bulmak gerekli :)

Neyse bende cumartesi pazar gezerim ne yapalım diyerek haftasonu için birkaç skinny jean kombini paylaşayım yine çokkk severek giydiğim pantalondur kotlar.Kışın sıcacıkta tutma özelliği vardır :)

Skinny Jean bedene tamamen oturan, 80'li yılların gözdesi, madonna'yla özdeşleşmiş kot pantolon türüdür.Kalın ayak bilekleri olanların asla giymemesi tavsiye edilir :)

Skinny jean giyerken karşılaşabileceğiniz en büyük tehlike basenlerinizin geniş görünmesidir. Elbette ki giyim hileleriyle bunu önlemek mümkün. Üzerinize ince kumaştan yapılmış, uzun bir bluz giyin, kısa bir ceket ile kıyafetinizi tamamlayın.

Uzun ve rengarenk tunikler skinny jeanler ile kullanılabileceğiniz parçalar. Dikkat etmeniz gereken tek nokta ise tuniğin etek boyunun çok uzun olmaması. Kalçanızın hemen altında biten tunik boyu ile hem ince hem uzun görünebilirsiniz.

Vücudunun istediği incelikte olduğunu düşünen şanslı kadınlar için skinny Jeanlar tam anlamıyla trend kurtarıcısı. Beyaz düz tişört, skinny jean ve siyah yüksek topuklu ayakkabılarla muhteşem bir görünüm sergiyelebilirsiniz
Çocuklarla dolaşacaksak altına düz taban botlar üzerine kısa yada uzun ince triko ile giymeyi tercih ederim.

İşyerinde sadece cuma günleri jean giymemiz serbest o günlerde de genelde topuklu ayakkabı ve üzerine gömlek ile kombinlemek çok daha şık durmasını sağlıyor.Haftasonu akşamları da dışarı çıkarken bu şekilde tercih edilebilir.





mutlu huzurlu tatillerrr
Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 yorum:

  1. Pantolonda kalçanın kocaman gözükmesi dehşet kötü bir şey:( ben kışın sıcacık tutması açısından kadife pantolonları çok severim, hani fitilli kadife kot sıcak gelmiyor bana hatta tersine soğuk geliyor ben mi tuhafım bilmiyorum:)))
    güzel haftasonları:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadife pant bende severim ama kalın bir kumas oldugu icin kilolu gosteriyor birazcık :) dar kotlar sıcacık yaw ben bayagı ısınıyorum :)

      Sil
  2. Merhaba bloğumda size ait premio dardos ödülü var..
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. keske yalnız cumaları değil her gün serbest olsa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy keşke yaaa kot için resmen sadece cuma ve haftasonunu bekliyrouz :)

      Sil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe