26 Ara 2014

Yılbaşı Hediye Çekilişim KAPANDI

Evettt ilk çekilişimin sonuna gelmiş bulunuyoruz.3 hafta gibi kısa bir sürede beklediğimden de güzel katılım oldu.Elimden geldiğince de katılan her arkadaşımın bloglarını takibe aldım.Bu vesile ile yeni yeni bloglar da keşfetmiş oldum.

Kazananı çekilisyap.com dan belirledim.

Veeee kazanan Hayal Bayraktar http://mutlulukheryerde.blogspot.co.uk/



Hediyelerini güle güle kullansın.Bugün adres bilgilerine ulaşabilirsem hemen kargo yapacağım ki yılbaşından önce elinde olsun ;)

Katılanlara tek tek teşekkür ediyorum tekrar görüşmek üzere.

sevgiler.. Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim :) O kadar çok mutlu oldumki malinizi görünce :) Yeni yılın hepimize başarı sevgi saglik para getirmesi dilegimle. Çok mutlu ettiniz beni:)

    YanıtlaSil
  2. Size mail yazdim bu arada :) tekrardan çok sevgiler

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe