2 Ara 2014

Bebek Odası Dekorasyon

Ela nın odasında değişiklik yapmak için fikir ararken kendimi bu rüya gibi bebek odalarında kaybettim diyebilirim.Pastel tonlara aşığım özellikle bebek odalarında dinlendirici sakin geçişlerin olması sanki odaya daha bir huzur katıyor.Pastel ve canlı renklerin uyumunu da ayrı bir seviyorum.

Ela için bu odalar artık geçti bizim biraz daha büyük yataklara bakmamız gerekiyor.Ama ben yine de hepsine tek tek bakamadan geçemedim.İnsana 3.çocuğu yaptırır bu odalar demeden kayboluyorum :)

Hadi sizler de fotoğraflara bakıp özenin biraz :)



 
Sevgiler,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 yorum:

  1. Merhaba! Sayfanızı yeni keşfettim, yazılarınız benim bloguma ve düşüncelerime hitap ediyor sizi takibe aldım ^^ Ben de bloguma beklerim farklı etkinlik ve dekorasyon önerilerim belki ilginizi çekebilir. --Missowlcat-- Mutlu kalın ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ederim bloguma hosgeldin bende ziyarete gelicem :)

      Sil
  2. En çok 2. fotoğrafı beğendim ben.

    YanıtlaSil

Okuduysan ses ver ;)

Bumerang - Yazarkafe